نرگس محمدی؛ از گفت‌وگوی هفتگی با اعضای خانواده تا امتناع از گفت‌وگو با فرزندان

نرگس محمدی محکوم امنیتی که دوران محکومیت خود را در زندان زنجان سپری می‌کند با وجود امتناع چند هفته‌ای از گفت‌و گو با فرزندانش در خارج از کشور بالاخره به صورت تلفنی با آنها گفت‌وگو کرد. به گزارش مرکز ر..

5f1d9ff404a9b_2020-07-26_19-53 نرگس محمدی محکوم امنیتی که دوران محکومیت خود را در زندان زنجان سپری می‌کند با وجود امتناع چند هفته‌ای از گفت‌و گو با فرزندانش در خارج از کشور بالاخره به صورت تلفنی با آنها گفت‌وگو کرد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، در حالی نرگس محمدی، امروز یکشنبه با فرزند خود، ارتباط تلفنی برقرار کرده است که پیش از این نیز مسئولان زندان زنجان، بارها به نرگس محمدی پیشنهاد گفت‌وگوی تلفنی منظم با فرزندانش را که در خارج از کشور هستند، داده بودند که بنا به دلایلی نامشخص از سوی زندانی رد شده بود.

بنابراین گزارش، در هفته‌های اخیر نیز مسئولان زندان زنجان، با دعوت از نرگس محمدی، برای چندمین بار پیشنهاد ‌گفت‌وگوی تلفنی وی با فرزندانش را مطرح کردند که هر بار زندانی مجدداً به بهانه‌های مختلف، از انجام آن خودداری می‌کند. نرگس محمدی در هفته‌های گذشته چندین بار با اعضای خانواده خود تلفنی صحبت کرده است و امتناع از گفت‌و‌گو با فرزندانش قابل تأمل به نظر می‌رسد.

همزمان فضاسازی‌های مجازی در مورد این محکوم امنیتی در حالی صورت می گیرد که چندی پیش نیز گزارش تهیه شده از سوی صدا و سیما نشان داد که برخلاف ادعاهای مطرح شده مبنی بر ابتلای زندانیان بند نسوان زندان زنجان از جمله نرگس محمدی به بیماری کرونا، نرگس محمدی مطابق روال هرروز مورد معاینه پزشکی قرار می‌گیرد و نه تنها به بیماری کرونا مبتلا نشده، بلکه از شرایط جسمانی مطلوبی برخوردار است.

دادستان زنجان در مورد فضا سازی‌های مجازی پیرامون فرزندان نرگس محمدی گفت: رابطه پاک مادر و فرزندی نباید ابزار ایجاد منافع آلوده سیاسی برای عده‌ای در خارج از مرزهای ایران شود.

وی گفت: هنوز برای ما روشن نیست که دلیل استنکاف نرگس محمدی از گفت‌وگوی تلفنی با فرزندانش چه بوده است؛ اما می‌دانیم که این امر یک موضوع عادی نبوده و برای مدتی به دستمایه تبلیغات سوء علیه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی تبدیل شد و عده ای نیز از این موضوع به انتفاع رسیدند.

منبع: ایرنا

نرگس محمدی
زندانی سیاسی

پست بعدی

بازیگران «دخترم نرگس»، از این سریال گفتند

ی جولای 26 , 2020
نشست رسانه‌ای عوامل تولید و بازیگران سریال «دخترم نرگس» در صداوسیما برگزار شد. نشست رسانه‌ای سریال «دخترم نرگس»، ظهر امروز با حضور سیدحسن فرخی و داود سلیمان‌پور (تهیه‌کنندگان)، باقر پیران (کارگردان) و برخی از بازیگران چون محمود پاک‌نیت، رحیم نوروزی، مریم بارسنجی، جمال ذوالقدر و مریم خدارحمی، در سالن کوثر سازمان صدا و سیما برگزار شد. در ابتدای این نشست، سلیمان‌پور، یکی از تهیه‌کنندگان سریال با بیان اینکه «دخترم نرگس» در ۲۷ قسمت و به سفارش مرکز سیمای استان‌های صداوسیما در مرکز آذربایجان غربی تولید شده است، گفت: «نگارش فیلمنامه در نیمه دوم سال ۹۷ به انجام رسید و از مهر پارسال هم فیلمبرداری سریال..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000