ببینید| پیش‌بینی فروش قله دماوند در سریال طنز قهوه تلخ!

در سریال قهوه تلخ، برای پر کردن خزانه، تصمیم به فروش قله دماوند گرفتند. در سریال قهوه تلخ، برای پر کردن خزانه، تصمیم به فروش قله دماوند گرفتند. پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com) فرهنگی/ رسانه 5 مرداد 1399 – 20:10 72
قهوه تلخ قله دماوند اخبار مرتبط خبر فوری در شبکه های اجتماعی پیشنهاد ما ایران وارد عصری جدیدی می‌شود/ پشت پرده قرارداد با روسیه و چین؛ جنگ سرد جدیدی در راه است؟ وکیل بقایی: او حین تصادف از کرمانشاه برمی‌گشت و در حال فرار از کشور نبود / عجیب نیست اگر احمدی‌نژاد برایش تظلم خواهی کند / حاضرم برای اثبات بی‌گناهی بقایی مناظره کنم از فرزانه انصاری‌فر تعهد گرفته شده بود اما به قولش..

5f1da38f727dd_5f1da38f727df در سریال قهوه تلخ، برای پر کردن خزانه، تصمیم به فروش قله دماوند گرفتند. در سریال قهوه تلخ، برای پر کردن خزانه، تصمیم به فروش قله دماوند گرفتند.

قهوه تلخ
قله دماوند

پست بعدی

"رکنا" مجرم است؟

ی جولای 26 , 2020
سخنگوی هیأت منصفه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده مدیران مسئول سایت "رکنا" و "راه دانا" امروز در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد. احمد مومنی راد درباره جلسه امروز دادگاه مطبوعات گفت: در این جلسه به پرونده مسعود ابراهیمی، مدیر مسئول سایت رکنا و نیز خبرنگار این رسانه با عنوان اتهامی نشر مطالب خلاف واقع رسیدگی شد که پس از پایان جلسه دادگاه هر دو -مدیرمسئول و خبرنگار این سایت- مجرم شناخته شدند و هر دو به اتفاق آرا مستحق تخفیف دانسته نشدند. وی افزود: همچنین در جلسه امروز به پرونده مقداد ذکی‌زاده، مدیر مسئول سایت راه دانا به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غ..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000