“رکنا” مجرم است؟

سخنگوی هیأت منصفه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده مدیران مسئول سایت “رکنا” و “راه دانا” امروز در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد. احمد مومنی راد درباره جلسه امروز دادگاه مطبوعات گفت: در این جلسه به پرونده مسعود ابراهیمی، مدیر مسئول سایت رکنا و نیز خبرنگار این رسانه با عنوان اتهامی نشر مطالب خلاف واقع رسیدگی شد که پس از پایان جلسه دادگاه هر دو -مدیرمسئول و خبرنگار این سایت- مجرم شناخته شدند و هر دو به اتفاق آرا مستحق تخفیف دانسته نشدند.
وی افزود: همچنین در جلسه امروز به پرونده مقداد ذکی‌زاده، مدیر مسئول سایت راه دانا به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غ..

5f1da4b07d5f7_5f1da4b07d5f9 سخنگوی هیأت منصفه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده مدیران مسئول سایت “رکنا” و “راه دانا” امروز در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد.

احمد مومنی راد درباره جلسه امروز دادگاه مطبوعات گفت: در این جلسه به پرونده مسعود ابراهیمی، مدیر مسئول سایت رکنا و نیز خبرنگار این رسانه با عنوان اتهامی نشر مطالب خلاف واقع رسیدگی شد که پس از پایان جلسه دادگاه هر دو -مدیرمسئول و خبرنگار این سایت- مجرم شناخته شدند و هر دو به اتفاق آرا مستحق تخفیف دانسته نشدند.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز به پرونده مقداد ذکی‌زاده، مدیر مسئول سایت راه دانا به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر رسیدگی شد که پس از پایان جلسه دادگاه با نظر هیئت منصفه مطبوعات، مدیرمسئول این سایت مجرم دانسته نشد.

مومنی‌راد در پایان گفت: همچنین پرونده دیگر مربوط به مدیر مسئول سایت خبری شهدای ایران بود که پس از تشکیل دادگاه شاکی شخصاً رضایت خود را به ریاست محترم دادگاه تقدیم کرد و رسیدگی به این پرونده مختومه اعلام شد و هیئت منصفه از رضایت شاکی استقبال کرد.

پست بعدی

مینو محرز: برگزاری مراسم محرم فاجعه‌آمیز است

ی جولای 26 , 2020
دکتر مینو محرز عضو کمیته علمی مبارزه با کرونا برگزاری تجمعات محرم را فاجعه‌آمیز خواند و گفت: هنوز در شیب وحشتناک ابتلا به کرونا هستیم و خیلی از استان‌ها در وضعیت قرمز هستند. ایران روز‌های سخت شیوع کرونا را تجربه می‌کند و تصاویر به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی پر از تست‌های مثبت شده کاربران و خانواده‌های آنهاست. در شرایطی که بیشتر شهر‌های بزرگ کشور در وضعیت قرمز به سر می‌برند و سفر به برخی استان‌ها اکیدا پرخطر اعلام شده، رییس جمهور از برگزاری مراسم عزاداری محرم خبر داده است، آیینی که ویژگی صوری آن تجمع انسانی در عزای امام حسین است. نزدیک به ۶ ماه از شیوع کرونا گذشته و این ویروس تمامی مناسبات اجتماعی جهان را تحت تاثیر قرار داده است. مدارس از اسفند ماه در تمام جهان تعطیل شده، بسیاری از کشور‌ها برای بیش از دو ماه قرنطینه کامل را به شکل قرون وسطایی آن (تعبیری که در روز‌های اولیه شیوع کرونا از سوی برخی مقامات کشور به کار برده می‌شد) تجربه کردند و هنوز تکلیف بسیاری از کسب و کار‌های مبتنی بر تجمع افراد معلوم نیست. ایران نیز مانند ده کشور بالا سری خود در جدول آمار ابتلا به ویروس کرون..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000