ببینید| واکنش لیلا حاتمی به عمل جراحی زیبایی

لیلا حاتمی که در سینمای ایران با سادگی ظاهرش شناخته شده است، نظرش را درباره جراحی‌های زیبایی که برخی از دختران و زنان ایرانی از جمله بازیگران انجام می‌دهند، گفت. لیلا حاتمی که در سینمای ایران معمولاً با سادگی ظاهرش شناخته شده است در گفتگو با عباس یاری در مجله فیلم درباره جراحی‌های زیبایی که برخی از دختران و زنان ایرانی از جمله بازیگران انجام می‌دهند، صحبت کرد و نظرش را در این مورد گفت.
لیلا حاتمی که در سینمای ایران با سادگی ظاهرش شناخته شده است، نظرش را درباره جراحی‌های زیبایی که برخی از دختران و زنان ایرانی از جمله بازیگران انجام می‌دهند، گفت. پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com) فرهنگی/ س..

5f1d81eb23617_5f1d81eb2361a

لیلا حاتمی که در سینمای ایران با سادگی ظاهرش شناخته شده است، نظرش را درباره جراحی‌های زیبایی که برخی از دختران و زنان ایرانی از جمله بازیگران انجام می‌دهند، گفت.

لیلا حاتمی که در سینمای ایران معمولاً با سادگی ظاهرش شناخته شده است در گفتگو با عباس یاری در مجله فیلم درباره جراحی‌های زیبایی که برخی از دختران و زنان ایرانی از جمله بازیگران انجام می‌دهند، صحبت کرد و نظرش را در این مورد گفت.

لیلا حاتمی

پست بعدی

آنتی‌بادی در بدن بهبودیافتگان، خنثی کننده ویروس کرونا نیست

ی جولای 26 , 2020
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: آنتی بادی خنثی کننده کاملاً ویروس نیست و نمی‌توان به دلیل وجود آنتی بادی، به بهبودیافتگان کرونایی مجوز رفتارهای پرخطر بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه را داد. به گزارش خبرگزاری خبر فوری به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر مریم واعظ جلالی با بیان اینکه تعداد ذرات ویروسی و میزان در تماس بودن افراد با آن در بروز عوارض بیماری اثرگذار است، گفت: به طور کلی بیماری زایی و عوارض عفونی کووید۱۹ با پاسخ ایمنی بدن و ژنتیک افراد ارتباط مستقیم دارد. به عبارت دیگر صرفاً ژنتیک و سیستم ایمنی هر فردی در نحوه واکنش به بیماری می‌تواند در ادامه روند درمان نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد. به معنای دیگر ویروس کرونا نمی‌تواند به تنهایی باعث مرگ و میر و عوارض شدید بیماری باشد بلکه پاسخ سیستم ایمنی فرد به بیماری می‌تواند عامل کشندگی این ویروس را افزایش دهد. واعظ جلالی توضیح داد: ممکن است یک عامل ویروسی مشترک وارد بدن دو نفر شود و هر یک از این افراد پاسخ مختلفی در مواجهه با ویروس داشته باشند، به عبارت ساده تر یک ویروس مشترک می‌تواند در بدن یک نف..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000