ایران ایر هواپیماهای ATR خودش را می‌فروشد؟

اعتمادآنلاین|

شمس‌الدین فرزادی پور در نشست خبری در پاسخ به پرسش تسنیم درباره آخرین وضعیت هواپیماهای ATR اظهار کرد: در زمان حاضر از 13 هواپیمای آی تی آر، 10 فروند زمینگیر است.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا با توجه به محدودیت های خاص پروازی، برای سرخط کردن هواپیماهای زمینگیر ATR هزینه کنیم یا اینکه هزینه اورهال را جای دیگری سرمایه گذاری کنیم.

وی افزود: در زمان مناسب به هواپیماهای ای تی آر خواهیم پرداخت.

وی در پاسخ به پرسشی دیگر، گفت: برنامه ای برای فروش هواپیماهای ای تی آر نداریم، ضمن اینکه برنامه ای برای کنار گذاشتن این هواپیماها را نداریم.

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: این هواپیماها سرمایه ملی است و تا یکی دوماه آینده تعدادی از آنها وارد خط پروازی می شوند.

فرزادی پور یادآور شد: کمپانی آی تی آر از سال 97 دیگر به ایران ایر سرویس نداده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

روایت تلخ از زباله‌فروشی پدرانی که به‌دنبال نان می‌گردند

س سپتامبر 13 , 2022
اعتمادآنلاین| بنفشه سام‌گیس- صفحه نمایش باسکول. عدد 23.300 را نشان می‌دهد؛ 23 کیلو و 300 گرم. سیروس، گونی تا خرخره پر از بطری پلاستیکی نوشابه و آب و پاکت کاغذی شیر و مقوای کارتن را از روی صفحه باسکول پایین می‌کشد و رو می‌کند به حمید که روبه‌روی باسکول ایستاده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000