مشعل گازوئیلی اصفهان را از کجا بخریم؟

در کوره های ذوب آهن و انواع فلزات و برای تولید انواع آلیاژهای صنعتی از مشعلهای گازوئیلی برای تولید حرارت بالا استفاده می شود و در مراکز صنعتی کرج از این دستگاه ها برای تولید و راه اندازی قطعات خودرو استفاده می شود.

علاوه بر این مراکز، کارخانجات زیادی وجود دارند که محصولات و مصالح ساختمانی متنوعی را تولید می کنند و برای کاهش هزینه های تولید و بهینه سازی مصرف سوخت از مشعل گازوئیلی استفاده می کنند و در این مجموعه ها انواع مصالح ساختمانی با حرارت دهی که توسط مشعلهای گازوئیلی ایجاد می شود، تولید می شوند.

یکی از مجموعه های فعال در این زمینه مجموعه آراد برندینگ می باشد کارخانجات ذوب آهن، فرآورده های آلومینیوم، تولید و ساخت ورق فولاد و مشتقات فولادی، صنایع مس، خاکهای صنعتی و غیره از مشعلهای گازوئیلی بزرگ و صنعتی استفاده می کنند و با حرارت آنها این مواد را به وجود می آورند.

این دستگاه ها در مقایسه با نمونه های گازی این محصولات بسیار کارایی و راندمان بالاتری دارند که از نظر مصرف سوخت نیز دستگاه های گازوئیلی مصرف کمتری دارند که این موضوع سبب استقبال مراکز صنعتی از این دستگاه ها شده است.

این دستگاه ها قبل از این که به بازار ارائه شوند و برای فروش آماده شوند مورد بازرسی و بررسیهای فنی قرار می گیرند و پس از اتمام آزمایشات و در صورت انجام تست سلامت به بازار ارسال می گردند.

مشعل گازوئیلی قدیمی

یکی از مهمترین بخشهای هر موتورخانه ای چه قدیمی و چه جدید و مدرن مشعلها هستند که می تواند به خوبی هرچه تمامتر باعث ایجداد انرژی در موتور شود، این مشعلها به مدلهای بسیار متفاوتی تقسیم می شوند که از ان می توان به مشعلهای گازوئیلی اشاره کرد.

مشعلها و اتو پرس مشعل وسیله هایی مکانیکی هستند که به خوبی هر چه تمام تر می توانند با  ترکیب کردن هوا و سوختهایی مانند گاز و گازوئیل انرژی سوخت را به انرژی حرارتی تبدیل کنند، وهمین وظیفه باعث شده است یکی از اصلی ترین تجهیزات موتورخانه ها باشند.

باید به این نکته اشاره کنیم که مشعل گازوئیلی قدیمی به صوورت کلی به دو صورت فن دار و بدون فن عرضه می شوند که هر کدام می تواند به خوبی وظیفه خود را انجام بدهد، عملکرد مدل فن دار مشعلها به این صورت می باشد که با حسب فرمان ترموستات موتورخانه و یا بویلر و سپس طبق برنامه ریزی مشعل شروع به کار می کند.

در حدود چهل و پنج ثانیه هوادهی می شود، و سپس با ایجاد جرقه هایی که توسط ترانس موتور بوجود امده است و سوختی که از شیر برقی به میزان مورد نیاز به  سمت مشعل می ریزن با احتیاط کامل اتش می گیرد و نفوذ می کند که این موضوع باعث می شود که موتور خانه نیروی مکانیکی را به خوبی هرچه تمام تر تولید کند و باعث می شود که به خوبی انرژی بدون هدر رفت به انرژی مکانیکی تبدیل کند.

به صورت کلی مشعلها در درون موتورخانه همچین وظیفه بسیار حیاتی ای را دارند و بدون کمک مشعلها به هیچ عنوان موتورخانه کار نمی کند، پس اگر در موتور خانه کارمی کنید و یا برای موتورخانه نیاز به مشعل دارید حتما توجه کنید که از مشعلهای با کیفیت و قوی استفاده کنید و همچنین از تولید کنندگان با کیفیت که مشعلهای درجه یک تولید می کنند خرید کنید تا دچار مشکل نشود و مشعلی که می خرید عمر بسیار بالایی داشته باشد.

مشعل گازوئیلی اصفهان

شهرهای صنعتی یکی از مشتریان ثابت مشعل گازوئیلی هستند که با استفاده از آن تولیدات مختلفی را آماده کنند و برای عرضه به بازار محصولات خود را تهیه کنند.

اصفهان یکی از مراکز و شهرهای صنعتی ایران محسوب می شود که نمونه های خانگی و صنعتی این دستگاه را برای مصارف مختلف استفاده می کند.

تمامی صنعتگران در این شهر به این ابزارها برای تولید نیازمند می باشند و از آنجایی که سوخت گازوئیل از لحاظ قیمتی بسیار ارزان می باشد، هزینه های استفاده از این دستگاه نسبت به دستگاه های گازی مشابه بسیار به صرفه می باشد و هزینه های کمتری را برای کارخانجات به همراه دارد.

از این رو فروش و عرضه این دستگاه و مشعل گازوئیلی اصفهان در مناطق و شهرهایی که سیستم گاز کشی ندارند بسیار پر سود می باشد و می توان از ارائه این دستگاه ها درامدهای بسیار زیادی بدست آورد.

با استفاده از نمونه های کوچک و خانگی این دستگاه در مناطقی که سوخت گاز وجود ندارد می توان حرارت لازم برای تولید آب گرم مورد نیاز طبخ غذا و یا حرارتهای پخت و پز را ایجاد کرد و همچنین می توان حرارت سیستمهای گرمایش را به وجود آورد.

در مراکز دیگر از مشعل گازوئیلی برای سرخکن، خشک کن و  شستوشو دهنده ها استفاده می شود که در هر کدام از این فرایندها به گونه خاص خود از این دستگاه استفاده می شود.

در صنایع نساجی از دستگاه های مشعل گازوئیلی بزرگ برای اکسید کنندگی و عمل خشک کن استفاده می شود که میزان مصرف بالای گازوئیل آن سبب می شود تا قدرت حرارتی بسیار بالایی داشته باشند.

پست بعدی

اولین «آش‌خور»های ایران متولد چه سالی بودند؟ + عکس ها

س سپتامبر 13 , 2022
فارس نوشت : روزگاری بود که فقط بعضی‌ها خدمت سربازی می‌رفتند؛ ولی از ۱۹ مهر ۱۳۰۵ شمسی اعلام شد که تمام افراد مذکر باید از اول ۲۱ سالگی به مدت ۲ سال بروند خدمت. از آن روز، خدمت سربازی شد بخشی از زندگی و فرهنگ ایرانی‌ها.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000