ملکه بریتانیا طرفدار کدام تیم بود؟

اعتمادآنلاین|

شاهزاده ویلیام از ابراز عشق خود به استون ویلا ابایی ندارد و می‌توان او را در بازی‌های خانگی و خارج از خانه دید که بعد از زدن گل خوشحالی خود را نشان می‌دهد. ویلیام همچنین رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس است و در تابستان ۲۰۲۱، مانند بسیاری از مردم در نقاط مختلف کشور، سه‌شیرها را در حالی که به قهرمانی در اولین تورنمنت بزرگ خود از سال ۱۹۶۶ نزدیک شده بودند، به شدت تشویق می‌کرد.

به گزارش خبرورزشی، پادشاه چارلز سوم نیز بلیت VIP فصل برنلی را دارد. اما هنوز معماهایی در مورد حمایت ملکه الیزابت دوم فقید از تیم مورد علاقه‌اش وجود دارد. گزارش شده بود که ملکه طرفدار وستهام است.

با این حال، گفته می‌شود که آرسنال هم جایگاه ویژه‌ای در قلب ملکه داشت. و علیرغم تلاش ملکه به بی‌طرف ماندن، چندباری گزارش‌هایی منتشر شد از صحبت ملکه در مورد تیم فوتبال مورد علاقه‌اش.

خانواده سلطنتی طرفدار کدام تیم‌ها هستند؟

تیم مورد علاقه ملکه هنوز معماست. او که باسابقه‌ترین فرد در راس سلطنت بریتانیا بوده، قطعا روی بد، خوب و زشت لیگ برتر را دیده است. و اگر گزارش‌ها درست باشند، ملکه، مانند بسیاری از هواداران آرسنال، ۱۸ سال خشکسالی جام‌های لیگ را تا زمان مرگش در پنج‌شنبه گذشته تحمل کرد و شاهد پایان تلخ سلطنت ۲۲ ساله آرسن ونگر در سال ۲۰۱۸ بود. سسک فابرگاس، هافبک سابق آرسنال، اصرار دارد که ملکه فقید هوادار آرسنال بوده است.

ملکه یک بار آرسنال را در سال ۲۰۰۷ به کاخ باکینگهام دعوت کرد. فابرگاس ادعا می‌کند که اعلیحضرت از عشقش به آرسنال به او گفته است: «او به خوبی من را می‌شناخت و چند کلمه خاص با من رد و بدل کرد.»

«ایونینگ استاندارد» همچنین به نقل از یک منبع سلطنتی در آن زمان گفت: «ملکه بیش از ۵۰ سال است که به آرسنال علاقه دارد.»

با این حال، ملکه همچنین طرفدار وستهام بود. گفته می‌شود که ملکه آشکارا در کاخ باکینگهام در گفتگو با کارکنان از عشقش به وستهام پرده برداشت.

مانند بسیاری از طرفداران وستهام که از شنیدن نام تیم رقیب «میلوال» خشمگین می‌شوند، ملکه نیز وقتی شنید یکی از کارکنانش طرفدار میلوال است از این راز پرده برداشت و در مورد تیم محبوبش صحبت کرد.

ملکه همچنین ران گرین‌وود، سرمربی افسانه‌ای وستهام را تحسین می‌کرد. او همچنین پس از پیروزی بر آلمان غربی در فینال جام جهانی ۱۹۶۶ در ومبلی، جایزه ژول ریمه را به بابی مور، نماد وستهام و تیم ملی انگلیس، اهدا کرد.

پادشاه چارلز و تجربه سقوط

پادشاه چارلز سوم در سال ۲۰۱۲ فاش کرد که طرفدار برنلی است. و پس از اینکه از باشگاه در مهمانی شام برای خیریه بریتانیایی آسیایی در قلعه ویندزر صحبت کرد، به او یک بلیت فصل VIP برای تماشای تیم مورد علاقه‌اش اهدا شد.

کینگ چارلز ۷۳ ساله، که کارهای خیریه در این منطقه انجام می‌داد، گفت: «کنسرسیومی از موسسات خیریه من، از جمله تراست بریتانیایی آسیایی، در برنلی کار می‌کنند. برخی از شما امروز عصر پرسیدند که آیا من طرفدار یک باشگاه فوتبال بریتانیا هستم یا خیر و من گفتم بله؛ برنلی. زیرا برنلی روزهای بسیار چالش‌انگیزی را پشت سر گذاشته است و من سعی می‌کنم راه‌هایی برای کمک به بازسازی و افزایش آرزوها و عزت‌نفس در آن بخش از جهان بیابم.»

[تیم فوتبال مورد علاقه افراد خاندان سلطنتی بریتانیا/ ملکه طرفدار کدام تیم بود؟/ تیم پادشاه جدید سقوط کرد!]

و پادشاه با سقوط برنلی در فصل گذشته بدون شک عمیقا ناراحت شد. اما آنها با شروع خوبی که داشتند می‌توانند به سرعت به لیگ برتر بازگردند. اگرچه ممکن است شاه چارلز پس از بدست گرفتن نقش جدیدش زمان زیادی برای تماشای بازی برنلی نداشته باشد.

رویال ویلا

شاهزاده ویلیام از نشان دادن عشق و علاقه خود به باشگاه تاریخی میدلندز اصلا ابایی ندارد. شاهزاده ۴۰ ساله ولز، هر زمان که فرصت داشته باشد در بازی‌های استون‌ویلا شرکت می‌کند. او گفت: «می‌خواستم تیمی داشته باشم که بیشتر در میانه جدول باشد که بتواند لحظات احساسی‌تر و فراز و فرودهای بیشتری را به من بدهد. استون ویلا همیشه تاریخ بزرگی داشته است.»

ویلیام در ۱۱ سالگی در اولین بازی ویلا شرکت کرد. «من آنجا در میان تمام هواداران ویلا نشستم و جو آنجا را خیلی دوست داشتم. من با باشگاه ارتباط واقعی برقرار کردم و احساس کردم که ویلا یک باشگاه بسیار مغرور در میدلندز است و احساس بسیار خاصی داشت.»

شاهزاده ویلیام همچنین بیش از یک دهه رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس بوده است. او در می ۲۰۰۶ این نقش را بر عهده گرفت و در فینال‌های جام حذفی حضور دارد، چه ویلا در آن حاضر باشد یا نه. پادشاه آینده همچنین از موقعیت خود برای محکوم کردن علنی نژادپرستی در فوتبال استفاده کرده است. سلامت روان در فوتبال یکی دیگر از ابتکاراتی است که شاهزاده ویلیام در نقش خود از آن حمایت کرده است.

[تیم فوتبال مورد علاقه افراد خاندان سلطنتی بریتانیا/ ملکه طرفدار کدام تیم بود؟/ تیم پادشاه جدید سقوط کرد!]

آرسنالی‌های سرخورده

به نظر می‌رسد شاهزاده هری بیشتر راگبی باز باشد.

اما زمانی که از صحبت در مورد شکست ۵-۱ توپچی‌ها در لیگ قهرمانان اروپای سال ۲۰۱۷ توسط بایرن مونیخ امتناع کرد، گفت که طرفدار آرسنال است. هری در یک جلسه تمرینی راگبی انگلیس نظرات خود را در مورد تیم فوتبال مورد علاقه خود به وضوح بیان کرد. او از مربی ورزشی «جک گیر» ۱۹ ساله، در مورد تیم فوتبال مورد علاقه‌اش سوال کرد. جک گفت منچستریونایتد، و شما؟ هری چهره خود را در هم کشید و گفت «آرسنال» و قبل از اینکه نوجوان چیز دیگری بپرسد گفت: «می‌دانم، بیا در موردش حرف نزنیم.»

و هنگامی که چند سال پیش با کودکان محلی در خانه دولتی نیوزیلند در ولینگتون کار خیریه انجام می‌داد، شنیدند که می‌گوید: «بیشتر خانواده سلطنتی طرفدار آرسنال هستند».

علاقه به رنگ آبی

کیت میدلتون مانند همسرش ویلیام، به خاطر تیم فوتبال مورد علاقه‌اش فراز و فرودهای احساسی زیادی را تحمل می‌کند. شاهزاده خانم ولز در جشن کریسمس مرکز آنا فروید فاش کرد که از طرفداران چلسی است. میدلتون با یک پسر کوچک به نام راجی برایان در مورد حمایتشان از باشگاه غرب لندنی صحبت می‌کرد.

برایان به نقل از مجله «هِلو» گفت: «او طرفدار جلسی است و من هم طرفدار چلسی هستم و ما به هم با خوشحالی دست دادیم.» این مجله همچنین ادعا می‌کند که عموی میدلتون، گری گلداسمیت، از طرفداران پر و پا قرص چلسی است، و احتمالا علاقه میدلتون به این باشگاه هم از اینجا نشات گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اولین مبارزه حسن یزدانی چه ساعتی برگزار می‌شود؟

س سپتامبر 13 , 2022
اعتمادآنلاین| رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان از روز پنجشنبه هفته جاری (۲۴ شهریور ۱۴۰۱) آغاز می شود. به گزارش خبرورزشی، با اعلام مسئولان برگزاری رقابت های کشتی آزاد جهانی، حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در روز اول مساباقت از ساعت ۱۳ به روی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000