ارتش روسیه برای غنیمت جنگ‌افزارهای اوکراین جایزه تعیین کرد

اعتمادآنلاین|

هر نظامی روسی که بتواند جنگ‌افزارهای نصب‌شده روی نفربرهای پیشرفته ارتش اوکراین را به غنیمت بگیرد، یک سال حقوق به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، مرکز تحقیقات روسیه که مقر آن در مسکو است و به نهاد نظامی این کشور وابسته است، در بیانیه‌ای اعلام کرد، هر نظامی روسی که بتواند نفربر ThEMIS را به غنیمت بگیرد جایزه ویژه‌ای از ارتش دریافت خواهد کرد.

این نفربر از راه دور هدایت می‌شود و به نوشته پایگاه آمریکایی اینسایدر، از تولیدات شرکت Milrem Robotics استونی است.

حداقل یک دستگاه از این خودرو نظامی در اختیار اوکراین است و گفته می‌شود در حال حاضر برای انتقال کمک‌های پزشکی و تخلیه غیرنظامیان مجروح از آن استفاده می‌کند.

شرکت تولیدکننده هم اعلام کرد، خودرو مذکور قادر به حمل ۷۵۰ کیلوگرم بار است و به سهولت می‌توان کاربری آن را به انتقال سلاح و انجام ماموریت‌های جنگی تبدیل کرد.

در این بین روسیه به شدت دنبال دستیابی به یک نمونه از این خودرو نظامی است، زیرا خود را در این زمینه عقب‌تر از دیگران می‌داند.

در همین راستا مرکز پژوهش‌های روسیه اعلام کرد، هر نظامی‌ای که بتواند یکی از این خودروها را سالم به غنیمت بگیرد و تحویل وزارت دفاع روسیه بدهد، ۵۰ میلیون روبل (بیش از ۱۶ هزار دلار) به عنوان پاداش دریافت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

لیلا حاتمی از نقش جدید خود می‌گوید

س سپتامبر 13 , 2022
صبا نوشت: لیلا حاتمی درباره فیلم جدیدش به کارگردانی مهدی نوروزیان با ورایتی گفتگو کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000