رئیسی به ازبکستان می‌رود

اعتمادآنلاین|

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، چهارشنبه و در راس هیئتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی، به منظور دیدار رسمی دوجانبه و نیز شرکت در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به شهر تاریخی سمرقند سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا، رئیس جمهور در این سفر پس از استقبال رسمی از سوی رئیس جمهور ازبکستان، ملاقاتی خصوصی با شوکت میرضیایف خواهد داشت و مقامات دو کشور در حضور روسای جمهور چند سند همکاری امضا خواهند کرد.

رئیسی همچنین ضمن شرکت و سخنرانی در بیست و دومین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای که در روزهای پنجشنبه و جمعه در سمرقند برگزار خواهد شد، با سران کشورهای شرکت کننده در این اجلاس نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

امروز رسانه‌ها در حال تخریب انقلاب هستند

د سپتامبر 12 , 2022
اعتمادآنلاین| حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی سازمان بسیج اساتید در مشهد مقدس با بیان اینکه مبانی و اهداف برای تمدن سازی باید درست مطرح شود، گفت: تمدن دینی هم باید درست کار کند و هم باید کار درست انجام دهد. کار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000