سرقت از خودروهای وارداتی افشا شد / تحویل خودروهای بدون زاپاس و ضبط

اعتمادآنلاین|

عبدالمجید اجتهادی، با اشاره به سرقت قطعات خودروهای وارداتی که در گمرک و بنادر قرار دارد، اظهار کرد: این خودروها در انبارهایی قرار دارد که در زیرمجموعه سازمان اموال تملیکی نیستند. این خودروها در منطقه آزاد انزلی هستند و وضعیت آن‌ها قابل رویت است.

به گزارش ایسنا، وی به این سوال که کدام تجهیزات خودروها به سرقت رفته است، پاسخ داد: در مدت زمانی که خودرو در محوطه پارکینگ منطقه بوده است برخی قطعات را خارج کرده‌اند. این قطعات شامل زاپاس، ضبط صوت و کامپوتر خودرو می‌شود و خودروها با این وضع به ما داده شد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بر این نکته تاکید کرد که اگر خودروها زودتر تعیین تکلیف می‌شدند و شرایط عرضه یا استرداد فراهم میشد، شاهد این زیان‌ها نبودیم.

بر اساس این گزارش، برخی واردکنندگان چندی پیش از این موضوع خبر دادند که قطعات خودروهای وارداتی که در گمرک و بنادر قرار دارند به سرقت رفته استو این موضوع توسط مسئولان هم تایید شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

یک منطقه امنیتی اطراف «زاپروژیا» ایجاد شود

ی سپتامبر 11 , 2022
اعتمادآنلاین| «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز یکشنبه خواستار ایجاد یک منطقه امنیتی در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا در اوکراین شد. به گزارش مهر، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بر لزوم ایجاد فوری یک منطقه امنیتی و ایمنی هسته ای در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000