زیر آب وحید امیری را زدند!

اعتمادآنلاین|

تیم ایران بر اساس برنامه تعیین شده قرار است ۲۷ شهریور نیز به سمت اتریش پرواز کند. از تاریخ ۲۸ شهریور فیفادی آغاز شده و بچه‌های لژیونر نیز از آن تاریخ به جمع ملی پوشان اضافه خواهند شد.

به گزارش خبرورزشی، پیش از این دراگان اسکوچیچ که امیدوار بود بتواند در جام جهانی قطر از وحید امیری استفاده کند از دکتر شهاب، پزشک تیم ملی خواست هر روز ستاره پرسپولیس را زیر نظر داشته باشد و او را نیز با وجود مصدومیت در لیست مسافران اردوی اتریش نیز قرار داده بود اما…

شنیدیم برخی‌ها زیرآب وحید امیری را به عنوان یکی از حامیان اسکوچیچ نزد کارلوس کی‌روش زدند تا اسمش در لیست نهایی سفر به اتریش قرار نگیرد.

فراموش نکنید امیری قرار بود در انتخابات ریاست فدراسیون رأی دهد اما حاج صفی برای یک رأی از یونان خودش را به تهران رساند و…!

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تخم‌مرغ گران نشده بلکه به قیمت واقعی نزدیک شده

ی سپتامبر 11 , 2022
اعتمادآنلاین| مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران گویای آن است که قیمت هر شانه تخم‌مرغ ۳۰ عددی به ۸۵ تا ۹۰ هزار تومان رسیده است. این یعنی هر عدد تخم‌مرغ حدودا ۲۸۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان قیمت دارد. این در حالیست که کمتر از یک‌ماه پیش هر شانه تخم‌مرغ ۳۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000