بورس بازهم ریخت

اعتمادآنلاین|

شاخص کل بورس امروز با ۶۷۰۲ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با سقوطی ۲۵۴۵ واحدی به رقم ۴۰۳ هزار و ۲۴ واحد رسید. در این بازار ۲۶۵ هزار معامله به ارزش ۲۶ هزار و ۹۲۰ واحد انجام شد.

به گزارش ایسنا، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم با ۱۰۶ واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۸۷۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۱۷۲ هزار معامله به ارزش ۸۰ هزار و ۲۰۳ میلیارد ریال انجام شد.

سنگ آهن گهرزمین، پتروشیمی زاگرس، بهمن دیزل و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

شکیرا و پیکه یک اختلاف جدید پیدا کردند

ی سپتامبر 11 , 2022
اعتمادآنلاین| خبرنگار مشهور «جوردی مارتین» گزارش داده، چیزهایی که شکیرا خیلی دوستشان دارد در شرکت پیکه «کازمِس» جا مانده است. مارتین تایید کرد که: «جوایز گرمی شکیرا هنوز در آنجا نمایش داده می‌شود و پیکه آنها را به شکیرا پس نداده است.» با این حال، این موضوع برای نامزد جدید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000