سعید چنگیزیان به سراغ کارگردانی اثری از شاهنامه رفت

سعید چنگیزیان قصد دارد در اولین تجربه خود در عرصه کارگردانی تئاتر، نمایش «داستان‌های سرزمین مردمان خردمند» را در فضایی متفاوت از سالن‌های تئاتری اجرا کند. «داستان‌های سرزمین مردمان خردمند» عنوان اثری نمایشی برگرفته از ۱۴ داستان شاهنامه فردوسی است که سعید چنگیزیان بازیگر با سابقه تئاتر ایران قصد دارد این اثر را در اولین تجربه خود در عرصه کارگردانی تئاتر، اجرا کند.
چنگیزیان به همراه گروه خود این نمایش را با توجه به شرایط کرونایی موجود، در فضا و شیوه ای متفاوت اجرا خواهند کرد.
اجرای عمومی «داستان های سرزمین مردمان خردمند» از مردادماه جاری آغاز و به زودی اطلاعات مربوط به عوامل، زمان دقیق و مکان ..

5f1d482c1d244_5f1d482c1d245 سعید چنگیزیان قصد دارد در اولین تجربه خود در عرصه کارگردانی تئاتر، نمایش «داستان‌های سرزمین مردمان خردمند» را در فضایی متفاوت از سالن‌های تئاتری اجرا کند.

«داستان‌های سرزمین مردمان خردمند» عنوان اثری نمایشی برگرفته از ۱۴ داستان شاهنامه فردوسی است که سعید چنگیزیان بازیگر با سابقه تئاتر ایران قصد دارد این اثر را در اولین تجربه خود در عرصه کارگردانی تئاتر، اجرا کند.

چنگیزیان به همراه گروه خود این نمایش را با توجه به شرایط کرونایی موجود، در فضا و شیوه ای متفاوت اجرا خواهند کرد.

اجرای عمومی «داستان های سرزمین مردمان خردمند» از مردادماه جاری آغاز و به زودی اطلاعات مربوط به عوامل، زمان دقیق و مکان اجرای این اثر نمایشی اعلام می شود.

پست بعدی

برخورد صاعقه پیرمرد کوثری را به کام مرگ کشاند

ی جولای 26 , 2020
رئیس اورژانس شهرستان کوثر گفت: یک پیرمرد ۷۶ ساله کوثری بر اثر برخورد صاعقه درگذشت. فرهنگ حکیمیان پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک پیرمرد ۷۶ ساله کوثری متاسفانه بر اثر برخورد صاعقه درگذشت. وی افزود: این پیرمرد اهل روستای اِبلو علیا در بخش مرکزی شهرستان کوثر بود. رئیس اورژانس شهرستان کوثر ادامه داد: پیرمرد فوت شده در مزرعه خود مشغول کشاورزی بود که دچار برخورد صاعقه شد. حکیمیان بیان کرد: لازم است هنگام برخورد صاعقه از حضور در فضاهای باز خودداری شود. شهرستان کوثر یکی از شهرستانهای استان اردبیل ایران است. رئیس اورژانس شهرستان کوثر گفت: یک پیرمرد ۷۶ ساله کوثری بر اثر برخورد صاعقه درگذشت. پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com) حوادث/ تصادف 5 مرداد 1399 - 05:00 فرهنگ حکیمیان پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک پیرمرد ۷۶ ساله کوثری متاسفانه بر اثر برخورد صاعقه درگذشت. وی افزود: این پیرمرد اهل روستای اِبلو علیا در بخش مرکزی شهرستان کوثر بود. رئیس اورژانس شهرستان کوثر ادامه داد: پیرمرد فوت شده در مزرعه خود مشغول کشاورزی بود که دچار برخورد صاعقه شد. حک..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000