توضیح سرپرست فرمانداری قصرشیرین درمورد فوت پیرمرد ۸۰ ساله در خانقین عراق

اعتمادآنلاین|

«محمد حیدری» روز چهارشنبه افزود: این پیرمرد ۸۹ ساله دارای بیماری قلبی بوده و بر اثر بیماری در خانقین عراق فوت کرده است.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: فوت این فرد ربطی به ازدحام ندارد و اخباری که در رابطه با مرگ وی به دلیل ازدحام در مرز منتشر شده کاملا کذب و بی اساس است.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: تشریفات قانونی انتقال جسد فرد فوت شده به داخل کشور در حال انجام است.

طبق گفته مسوولان، تا شب گذشته(سه شنبه) ۵۳ هزار نفر از مرز خسروی عازم عراق شده و از صبح امروز(چهارشنبه) تا کنون نیز بیش از ۲۵ هزار نفر خارج شده اند.

خسروی نزدیکترین مرز به کربلای معلی

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که دارای ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان است.

مرز خسروی در شهرستان مرزی قصرشیرین در گذشته جزئی از راه ابریشم بوده است که خسروی – منذریه مسیر اصلی به سمت جاده بغداد پایتخت عراق و از این طریق به کشور سوریه و در نهایت به حلب و سپس ساحل دریای مدیترانه متصل می‌شود.

مرز رسمی خسروی در فاصله ۱۵ کیلومتری قصرشیرین تا بغداد پایتخت عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و تا سامرا ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد و به دلیل مسافت کوتاهی که نسبت به سایر مرزهای کشورمان با شهرهای زیارتی و مهم عراق دارد، کانونی مهم برای تردد مسافران و زائران ایرانی و عراقی است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

صادرات نفت روسیه به غرب کاهش می یابد

چ سپتامبر 7 , 2022
اعتمادآنلاین| شولگینوف در نشست اقتصادی ولادی وستوک در خاوردور روسیه گفت که هرگونه اقدامی برای اعمال سقف قیمتی بر انرژی روسیه، منجر به کاهش سهمیه صادرات به بازارهای (کشورهای پیشنهاد دهنده) و بی ثباتی بیشتر قیمت ها خواهد شد. به گزارش ایرنا، از خبرگزاری رویترز، وزیران دارایی گروه هفت شامل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000