پیام «سید حسن نصرالله» مبنی بر ضرورت مقابله با کرونا

دبیرکل حزب‌الله در پیامی ویدئویی که در آن ماسک بر صورت داشت، از مردم خواست با رعایت دستورالعمل‌های لازم، پیروزی در جنگ با کرونا را رقم بزنند. «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان با زدن ماسک و صدور..

5f1bce0c4f56f_2020-07-25_10-45 دبیرکل حزب‌الله در پیامی ویدئویی که در آن ماسک بر صورت داشت، از مردم خواست با رعایت دستورالعمل‌های لازم، پیروزی در جنگ با کرونا را رقم بزنند.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان با زدن ماسک و صدور پیامی بر ضرورت مقابله با ویروس کرونا تأکید کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، نصرالله در پیام خود گفت: مردم فقط با عمل به توصیه‌های لازم، قادر به پیروزی در این جنگ هستند و این موضوع برای آنها آسان است.

وی تأکید کرد: اگر به تغییر برخی رفتارها متعهد باشیم و در (عمل به) توصیه‌ها سخت‌گیر باشیم حتما پیروز می‌شویم اما اگر اهمال کنیم خدایی ناکرده جامعه ما در برابر فاجعه بزرگ در همه سطوح قرار دارد.

دبیرکل حزب‌الله در پایان تصریح کرد: با صبر، مقاومت، تحمل، اعتماد و توکل به خدا، دعا، توسل، کار کردن، رعایت توصیه‌ها و پیروی از عقل و علم و دستورالعمل‌ها در این نبرد پیروز می‌شویم.

پست بعدی

ثبت ۲۰۰ هزار ازدواج در روز‌های کرونایی سال ۹۹

ش جولای 25 , 2020
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از ثبت ۱۹۱ هزار و ۴۶۲ مورد ازدواج در سه ماه اول سال ۹۹ خبر داد. سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور درباره میزان ثبت ازدواج در سه ماه اول سال ۹۹ اظهار کرد: ۱۹۱ هزار و ۴۶۲ مورد ازدواج در بهار سال جاری به ثبت رسیده است که از میان این آمار حدود ۵۶ درصد زوجین (هم مرد و هم زن) در سنین ۲۰ تا ۳۹ سال بودند. او افزود: حدود ۱۲ درصد از این ازدواج‌ها، مربوط به ازدواج زنان گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ ساله با مردان ۲۵ تا ۲۹ ساله بوده است، میانگین سن ازدواج برای بار اول در سه ماه یاد شده برای مردان ۲۷.۴ سال و برای زنان ۲۲.۸ سال حاصل شده است. ابوترابی درباره میانگین سن مردان در اولین ازدواج گفت: بیشترین میانگین سن ازدواج مربوط به استان تهران (۲۹.۶ سال) و کمترین آن متعلق به ساکنان استان خراسان جنوبی (۲۴.۹ سال) بوده است. سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: بیشترین میانگین سن دختران کشور متعلق به ساکنان استان تهران (۲۶ سال) و کمترین آن متعلق به ساکنان استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان (۲۰.۵ سال) بوده است. سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از ثبت ۱۹۱ هزار و ۴۶۲..
ازدواج در زمان کرونا

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000