فرصت تجارت گردشگری دریایی جام‌جهانی را از دست دادیم/ کشتی‌های ایرانی اجازه ندارند به بنادر قطر ورود کنند

اعتمادآنلاین|

سید علی حسینی رییس کمیسیون حمل‌و‌نقل و لجستیک اتاق بازرگانی، به از دست رفتن فرصت ایران در گردشگری دریایی در زمان جام جهانی قطر اعلام کرد ایران برنامه ای برای گردشگری دریایی ندارد.

به گزارش ایلنا، حسینی درباره وضعیت گردشگری دریایی ایران در زمان برگزاری جام جهانی قطر گفت و گویی انجام داده است که مهم‌ترین بخش های آن را در ادامه می خوانید:

*اساسا در کشورمان برنامه‌ای برای گردشگری دریایی نداریم و نه در دریای خزر، نه در خلیج فارس و نه عمان علی‌رغم پتانسل‌های بی‌نظیر این مناطق، گردشگری تعریف نشده است.

*بنادر گردشگری بسیار کوچکی در مناطقی مانند کیش وجود دارد اما فعالیت شناورهای کوچک دراین مناطق در حد گشت دریایی است.

*در خلیج فارس فرصت طلایی تجارت گردشگری دریایی در بازه زمانی جام‌جهانی با قطر را از دست دادیم.

*تحریم‌ها باعث شدند که قطر به شناورهای ایران اجازه تردد به در بنادر خود را ندهد و تجارت بندری سنتی با قطر هم به مشکل خورده است.

*ایران از آنجایی که کمترین مسافت را با کشور قطر دارد می‌توانست بهره‌برداری‌های اقتصادی قابل توجهی از ایام جام‌جهانی داشته باشد که این فرصت را از دست دادیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

نماینده مجلس : دولت دو وزیر معرفی نکند، استیضاح فاطمی امین را پیگیری می کنیم

س سپتامبر 6 , 2022
مهر نوشت:عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در صورت موافقت مجلس با تفکیک وزارت صمت، دولت باید حتماً دو وزیر برای وزارت صنعت و وزارت بازرگانی به مجلس معرفی کند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000