کاهش ۱۰۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه اوپک پلاس در ماه اکتبر

اعتمادآنلاین|

وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش (ائتلاف اوپک پلاس) امروز (دوشنبه، ۱۴ شهریورماه) برای سی و دومین بار گرد هم آمدند تا درباره سیاست این ائتلاف برای ماه اکتبر تصمیم بگیرند.

به گزارش ایرنا، بر اساس تصمیم امروز نشست وزیران نفت و انرژی اوپک پلاس، سهمیه تولید نفت خام کشورهای عضو این ائتلاف در ماه اکتبر ۱۰۰ هزار بشکه کاهش می‌یابد.

اوپک پلاس در واکنش به فروپاشی تقاضا در اوج بحران شیوع ویروس کووید-۱۹، تولید خود را از ماه مه سال ۲۰۲۰، ۹ میلیون و ۷۰۰هزار بشکه در روز معادل حدود ۱۰ درصد از تقاضای جهانی محدود کرد، اما پس از آن زمان با بهبود تقاضا، محدودیت عرضه را به‌مرور تسهیل کرده است.

این مقدار افزایش عرضه (۹.۷ میلیون بشکه در روز) روی کاغذ به پایان خط رسیده، اما همه این مقدار وارد بازار نشده است.

اعضای این ائتلاف تصمیم گرفتند سی و سومین نشست اوپک‌پلاس ۵ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۳ مهرماه) برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هلاکت سرکرده برجسته داعش به دست نیروهای سوریه در درعا

د سپتامبر 5 , 2022
اعتمادآنلاین| یک منبع امنیتی سوری در این باره اعلام کرد: مقامات امنیتی ذیصلاح با انجام یک عملیات ویژه تروریست «محمد ایاد عبدالرزاق» ملقب به «ابوقاسم العقرباوی» را در حومه درعا به هلاکت رساندند. به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری سانا، این منبع افزود: العقرباوی یک تروریست بود که در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000