آلمان مدتهاست که برای کنار گذاشتن گاز روسیه برنامه‌ریزی کرده است

اعتمادآنلاین|

اولاف شولتس صدراعظم آلمان با تأکید بر اینکه کشورش مدتهاست که برای کنار گذاشتن گاز روسیه برنامه‌ریزی کرده است، تصریح کرد: «ما انرژی روسیه را طبق برنامه در دسامبر 2022 کنار خواهیم گذاشت».

به گزارش ایسنا، به گزارش شبکه تلویزیونی «360» آلمان، شولتس افزود: «برلین به تدریج ذخایر گاز خود را پر کرده است و ترجیح داد که از سوخت روسیه استفاده نکند».

نخست وزیر آلمان تأکید کرد که که با توجه به شرایط نامساعد ‌محیطی، مقامات در اسرع وقت برای هزینه برق، بالاترین میزان را تعیین خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کشورش روزهای سختی را سپری می‌کند، ابراز امیدواری کرد که مسئولان به اقداماتی مانند قطع برق و گاز متوسل نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کارگردان نماهنگ «چراغ» : ساختارشکنی نماهنگ دهه هشتادیا بسیار حاشیه‌ساز شد

ی سپتامبر 4 , 2022
کارگردان نماهنگ «چراغ» با اشاره به چالش‌های ساخت نماهنگ گفت که این اثر فضای متفاوتی دارد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهران علوی کارگردان نماهنگ «چراغ» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین، درباره این اثر عنوان کرد: «قاعدتا در نماهنگ، فضای موسیقی، کلیت ایده و جزئیات آن را شکل می‌دهد. در نتیجه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000