دستگیری سارق هنگام زورگیری

اعتمادآنلاین|

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق زورگیر در حین زورگیری، خبر داد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: گشت انتظامی کلانتری غیاثی در حین گشتزنی مشاهده کرد موتورسواری دوترک درحین زورگیری از یکی از شهروندان است و بلافاصله برای دستگیری سارقان اقدام کرد. یکی از سارقان که سوار بر موتورسیکلت منتظر همدست خود برای فرار بود، بلافاصله با مشاهده پلیس متواری و سارق اصلی که در حال زورگیری با سلاح سرد بود، بصورت پیاده فراری شد.

وی عنوان کرد: با تعقیب و گریز بصورت پیاده در نهایت با شلیک پلیس سارق زمینگیر و دستگیر شد. این متهم 28 ساله و دارای چندین فقره سابقه زورگیری و تحمل حبس در زندان است و از او در هنگام دستگیری سلاح سرد و اموالی که دقایقی قبل از شهروند به‌سرقت برده بود کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم به جرم خود مبنی بر زورگیری از شهروندان معترف شد و تا کنون 8 نفر از شکات او را شناسایی کرده‌اند.

سرهنگ طرهانی خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد و تلاش برای شناسایی شکات دیگر و همچنین دستگیری همدست متهم ادامه دارد.

پست بعدی

سران سه قوه، مصوب کردند که بنزین گران شود

ش سپتامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم از نزدیک در جریان اخباری قرار داشته است که منجر به رخدادهای تلخ آبان 98 شد. رخدادهایی که نوع خاصی از عدم هماهنگی، رویکردهای جناحی و فقدان اطلاع‌رسانی درست آن را بدل به یکی از تلخ‌ترین حوادث سیاسی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000