تلاش کی‌یف برای جاسوسی از نیروگاه هسته‌ای ناکام ماند

اعتمادآنلاین|

ولادیمیر روگوف، یکی از اعضای شورای اصلی دولت منطقه‌ای زاپوریژیا گفت: «سرویس‌های ویژه اوکراینی به فرمان ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین سعی کردند تا جاسوسان و خرابکارهای خود را تحت عنوان خبرنگار در میان تیم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که از نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا بازدید می‌کنند، قرار دهند.»

به گزارش ایسنا، وی افزود: نقشه مقامات اوکراینی به موقع فاش شد و تلاش آن‌ها برای نفوذ جاسوسان و خرابکارهای خود تحت عنوان خبرنگار با شکست مواجه شد. به این جاسوسان اوکراینی تحت عنوان خبرنگار اجازه داده نشد تا وارد نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا شوند.

کارشناسان هسته‌ای سازمان ملل که برای ارزیابی ایمنی بزرگترین نیروگاه انرژی اتمی اروپا (زاپوریژیا) وارد سرزمین‌های تحت کنترل روسیه در اوکراین شده‌اند، امروز (جمعه) به دنبال ارزیابی آسیب فیزیکی به این نیروگاه هستند.

پست بعدی

در ششمین شب از مراسم زخم عتیق مطرح شد: تعزیه همان جهاد تبیین است

ج سپتامبر 2 , 2022
سردار علی مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج با حضور در ششمین شب مراسم سوگواره زخم عتیق در بنیاد فرهنگی روایت فتح در خصوص این هنر اصیل از بست و گسترش این هنر در سراسر کشور و انتقال آن به نسل‌های جوان و نوجوان تأکید کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000