دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل در شوش

اعتمادآنلاین|

سرهنگ روح‌الله یاری‌زاده اظهار کرد: پنجم شهریورماه امسال در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل با سلاح جنگی در یکی از مناطق شهرستان شوش، موضوع شناسایی و دستگیری قاتل متواری به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود : ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی و تلاش مستمر موفق شدند چهار نفر عامل دخیل در تیراندازی را دستگیر و با انجام تحقیقات پلیسی هویت فرد قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش در ادامه با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف به کار رفته در قتل از مخفیگاه قاتل، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود را اختلافات طایفه‌ای عنوان کرد.

سرهنگ یاری‌زاده افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تحویل داده شد.

پست بعدی

اوکراین، محور رایزنی لاوروف و سران اتحادیه عرب در سازمان ملل

ج سپتامبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| وزیر خارجه روسیه قرار است در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با سران اتحادیه عرب دیدار کند. به گزارش مهر، به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر کینشچاک» مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا وزارت خارجه روسیه در این باره گفت که «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه قرار است در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000