پوستر فیلم «درخت خاموش» رونمایی شد

اعتمادآنلاین|

پوستر فارسی فیلم درخت خاموش تولید مشترک ایران و ترکیه با طرحی از احسان حسینی رونمایی شد. پیش از این پوستر بین‌المللی فیلم توسط نسیم همتی طراحی شده بود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پروژه، اکران درخت خاموش در ایران از روز چهارشنبه، ۱۶ شهریور در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز خواهد شد.سردار اورچین، سزین آکباش اوغلو، مرت یاووزکان و کوبرا کیپ در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

درخت خاموش درباره زندگی نویسنده ایست که در مرز جدایی از همسرش قرار دارد و در همین حین برملا شدن رازی از زندگی گذشته پدرش او را در مسیر جدیدی قرار می‌دهد.

این فیلم که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، بخش سینمایی شبکه TRT ترکیه و همکاری معاونت سینمایی وزارت فرهنگ ترکیه در کشور ترکیه ساخته‌شده، تاکنون ۲۰ جایزه بین‌المللی کسب کرده است.

پست بعدی

دست دوستی با آمریکایی‌ها، به نفع مردم ما نیست

ج سپتامبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه خاتون (س) اظهار کرد: امروز همچنین سالروز شهادت سرلشکر شهید، محمود کاوه نیز هست که از فرماندهان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000