خرید دستمال کاغذی جیبی نازگل با کیفیت

پاک کردن و یا خشک کردن دست و صورت، البسه، وسایل و غیره کاری است که بارها در طول روز انجام می دهیم و استفاده از دستمال کاغذی در نوع جیبی یا رومیزی همیشه الزامی بوده و بهتر است نوع ضد حساسیت را تهیه و استفاده کنیم تا این دستمال پر کاربرد در تماس مکرر با پوست حساس دست و صورت ایجاد حساسیت نکند.

در گذشته اغلب افراد برای مواقع لزوم یک دستمال مرطوب جیبی با بافت پارچه ای به همراه داشتند و هرچه پارچه شکیل تر و بافت لطیف تری داشت با ارزش و مجلسی تر بود و یکی از نشانه های سطح مالی و شخصیتی افراد محسوب می شد و هنوز هم کاملا منسوخ نشده اما از نظر بهداشتی و نیاز مکرر به شستشو کمتر مورد پسند واقع می شود.

قطعا بارها پیش آمده است که در محیطهای خارج از خانه به دستمال نخی و کاغذی احتیاج پیدا کنید لذا خرید دستمال کاغذی جیبی برای هر شخصی الزامی است و نمی توانید که برای بیرون رفتن پاکتهای بزرگ را همراه خود کرده و حتما دیده اید دستمال بدون بسته بندی در جیب یا کیف دفورمه و نا مناسب می شود.

دستمال کاغذی برای خشک کردن و پاک کردن است و اگر بدون کاور مناسب در جیب یا کیف قرار بگیرد به مواد مختلف آلوده شده و یا بافت صاف، مرتب و سالم خود را از دست می دهد و ممکن است جیب و یا کیف شما را با خورده دستمال کثیف کند.

قیمت دستمال کاغذی ۲۰۰ برگ نازگل

یکی از وسایل مهم در رعایت اصول بهداشتی و نظافت شخصی دستمال کاغذی بوده که این روزها در تنوع و حجم وسیعی در دسترس هستند و توسط شرکتها گوناگون مانند برند تولیدی نازگل، تنو، سافتلن و غیره در قیمت مختلف در حجمهای ۲۰۰ برگ و بیشتر عرضه شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول در طرحهای متنوعی تولید می شود که به عنوان مثال دستمال کاغذی صورت، آشپزخانه، ماشین، و غیره را شامل می شود و آنها بخشی از عادات بهداشتی سالم ما شده اند زیرا دارای مزایا و فواید زیادی هستند.

امروزه مشاغل بسیار زیادی از جمله هتلها، رستورانها و کافه ها در حال حاضر به بسته های فراوانی از دستمال کاغذی مجهز شده‌اند و این یک کالای ضروری در این محیط به شمار می آید که این باعث می‌شود بازدیدکنندگان احساس کنند که تمامی موارد بهداشتی در این مرکز رعایت شده و حس بهتری به آنها دست می دهد.

همواره میزان لطافت، نرمی و کیفیت الیاف به کار رفته درون دستمال کاغذی نازگل تعیین کننده قیمت این محصولات بوده و البته تعداد برگ قرار گرفته درون هر جعبه هم که از 200برگ تا 500برگ متغیر می باشد هم درون این روند قیمتی تاثیر گذار است.

اکثر افرادی که به طور مرتب شروع به استفاده از دستمال کاغذی کرده اند یا قصد دارند استفاده از آن را شروع کنند، این سوال را در ذهن دارند که آیا استفاده از دستمال کاغذی برای سلامتی خوب است یا مضر؟

پاسخ اکثریت مردم بله می باشد زیرا کاغذهای دستمال کاغذی به دلیل برخی ترکیبات شیمیایی که درون آنها وجود داشته و برای رنگ و لطافت به آن اضافه می شود، عوارض جانبی ناچیزی دارند.

تجارت صادرات و خرید عمده دستمال کاغذی باکیفیت

دستمال کاغذی یکی از محصولات بهداشتی‌ سلولزی است که انواع مختلفی دارد(معمولی،فانتزی، دستمال جیبی ،دلسی یا توالت،اقتصادی و حوله) و هم خانواده های دیگر این محصولات را پوشک بچه، انواع پوشک بزرگسالان، دستمال‌های مرطوب آرایشی و بهداشتی‌ و… تشکیل می‌دهند.

دستمال کاغذی استاندارد، دستمالی که در تعداد برگ و اندازه و ابعاد با آنچه روی جعبه نوشته شده است، یکیست ، همچنین الیاف آن برای استفاده و تولید، الیاف با کیفیتی باشد.

برای مصرف دستمال کاغذی باید از دستمال کاغذی با کیفیت استفاده کنیم که در مواد اولیه و الیاف استفاده شده در آن، تقلبی صورت نگرفته باشد و این نکته را هم نباید فراموش کرد دستمال کاغذی‌ قم مرغوب، الزاما دستمال کاغذی‌های گران قیمت نیستند، بلکه باید جنس آن ها، نشان استاندارد داشته باشد این یعنی بدون پرز، الیاف خرد شده، سوراخ و ذرات خارجی است ، یک برگ آن مقابل نور پراکندگی الیاف به طور یکنواخت را نشان میدهد و درساختار آن از رنگ های مجاز و ثابت که سلامت را به خطر نمی اندازند به کار رفته است همچنین بعد از خیس شدن نباید پودر و خرد شود خرد شدن دستمال هنگام استفاده برای آبریزش بینی باعث ورود پرز و الیاف کاغذ به مجاری تنفسی شده و موجب عفونت و بیماری سینوس‌ها می گردد.

پست بعدی

تولید کننده روپوش پزشکی کاروان

چ آگوست 31 , 2022
یکی از مهمترین لباسها در صنعت درمان و بهداشت روپوش پزشکی می باشد که در حال حاضر با انواع رنگها تولید می شود. در هر محیطی استفاده از لباس و فرم مخصوص به آن محیط علاوه بر ایجاد نظم باعث می شود تا از افراد دیگر متمایز شوید  و علت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000