حکم قصاص برای مردی که دختر مورد علاقه‌اش را کشت

اعتمادآنلاین|

مردی که با دستگاه ردیاب زن مورد علاقه‌اش را دنبال کرده و او را با ضربات چاقو در خانه مردی ثروتمند به قتل رسانده است به قصاص محکوم شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم با ردیاب ماهواره‌ای که به خودرو مقتول وصل کرده بود متوجه شد او وارد خانه مردی ثروتمند شده و با یورش به خانه، زن را با ضربات چاقو به قتل رساند.

این قتل از سوی صاحب ویلایی در شمال تهران به پلیس گزارش داده شد. با حضور پلیس جسم نیمه‌جان زنی جوان که زخمی شده بود به بیمارستان برده و مرد ضارب نیز بازداشت شد.

صاحبخانه که مرد پولداری به نام فرهاد بود گفت: مدتی قبل با این زن آشنا و به او علاقه‌مند شدم و حتی یک ماشین برایش خرید بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم. تا اینکه مدتی قبل او به اشتباه به جای اسم من، اسم دیگری را صدا زد. من که به این موضوع مشکوک شده بودم از او در این باره سوال پرسیدم و او گفت احسان نام خواستگار سابقش است.

او ادامه داد: چون گذشته این زن برای من اهمیتی نداشت پیگیر ماجرا نشدم و دیگر چیزی در این باره از او نپرسیدم. تا اینکه آن روز بار دیگر او به خانه‌ام آمد. ما مشغول صحبت بودیم که یک نفر در خانه‌ام را زد. وقتی در را باز کردم با مرد جوانی روبه‌رو شدم که احسان نام داشت. آنجا بود که فهمیدم زن مورد علاقه‌ام هنوز رابطه‌اش را با احسان تمام نکرده است. احسان به سمتم حمله‌ور شد و مرا کتک زد. سپس به سمت آشپزخانه رفت و دو کارد آشپزخانه را برداشت و به جان زن جوان افتاد و سپس خانه را ترک کرد. من آن زن را به بیمارستان رساندم اما کار از کار گذشته بود.

به دنبال اظهارات این مرد، ماموران به ردیابی احسان پرداختند و او را بازداشت کردند.

متهم به قتل زن جوان اعتراف کرد و گفت: مدتی بود به او علاقه‌مند شده و به خواستگاری‌اش رفته بودم. اما مدتی بود به رفتارهایش مشکوک شده بودم. پس از مدتی فهمیدم او با یک مرد غریبه در ارتباط است. به همین خاطر یک ردیاب ماهواره‌ای روی ماشینی که به تازگی خریده بود نصب کردم تا متوجه شوم به کجا می‌رود. آخرین بار فهمیدم او به خانه‌ای در شمال تهران رفته است. او را تعقیب کردم و مقابل در خانه رفتم. هرچه با موبایلش تماس گرفتم پاسخ نداد. به همین خاطر در را زدم و وارد شدم. سپس با چاقوی آشپزخانه ۲۴ ضربه به او زدم و فرار کردم.

متهم در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و برای احسان درخواست اشد مجازات کرد. سپس اولیای دم روبه‌روی قضات ایستادند و برای احسان حکم قصاص خواستند.

وقتی نوبت دفاع به متهم رسید، اتهامش را قبول کرد و گفت: من سال‌هاست از بیماری اعصاب و روان رنج می‌برم. آن روز هم حالم خوب نبود و تحت نظر پزشک قرار داشتم. به همین خاطر چیز زیادی از ماجرا به خاطر ندارم؛ اما قبول دارم آن دختر را کشته‌ام. من پرونده‌ای در بیمارستان روانی دارم که نشان می‌دهد مدت‌ها آنجا بستری بوده‌ام.

سپس وکیل متهم به دفاع پرداخت و گفت: موکلم اتهامش را قبول دارد. اما او به اختلال شخصیت دوقطبی مبتلاست و در بیمارستان روانی نیز پرونده دارد. از این رو تقاضا دارم این موضوع در دادگاه مورد بررسی قرار گیرد.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک‌ موجود در پرونده و نظر پزشکی قانونی درباره سلامت روان احسان، او را به قصاص و پرداخت دیه به خاطر ضربات منتهی به قتل محکوم کردند.

پست بعدی

هاشمی طبا : چرا رییس جمهور و وزیر ورزش سکوت کرده‌اند؟ / تاج به کجا وصل است که با این همه تخلف تایید صلاحیت و رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود؟

س آگوست 30 , 2022
اقتصادنیوز نوشت : رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی گفت : چرا وزارت ورزش و آقای سجادی ساکن نشسته و هیچ اقدامی نمی کند، امروز اگر جلوی این وضع گرفته نشود از فردا هر کسی که مسبب وضع خراب است به خودش اجازه می دهد به عرصه کار بازگردد و از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000