امکان بازگشت زائران ایرانی به کشور از مرزها /خروج زوار به سمت عراق تا اطلاع ثانوی متوقف شده است

اعتمادآنلاین|

سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک در مورد آخرین وضعیت تردد زوار و تبادل کالا در مرزهای کشورمان با عراق اظهار داشت: عبور زوار و مسافران به سمت عراق برای اتباع ایرانی به دلیل شرایط پیش آمده در عراق، تا عادی‌تر شدن شرایط در این کشور، فعلاً متوقف شده است.

​به گزارش فارس،‌ سخنگوی گمرک درباره بازگشت زوار از عراق به کشور گفت: با وجود متوقف بودن امکان خروج زوار از ایران به سمت عتبات عالیات و اماکن مقدسه در عراق ، اما زوار و مسافران ایرانی که قصد بازگشت به کشور را از عراق دارند محدودیتی در پذیرش هموطنان برای ورود به کشور نداریم و گمرکات مرزی با عراق آماده پذیرش و بازگشت مسافرین از عراق به ایران هستند.

وی افزود : اتباع عراقی که در ایران حاضر هستند، هم برای بازگشت به کشورشان هیچ محدودیتی ندارند و می‌توانند از مرزها به عراق بازگردند.

لطیفی در مورد مرزهای تجاری نیز گفت: فعالیت های تجاری و انتقال کالا در مرزها بدون وقفه در حال انجام است و تمام مرزهای تجاری ما با عراق فعال هستند.

پست بعدی

قیمت فروش زرشک خشک پفکی بیرجند

س آگوست 30 , 2022
اکثر ما با شنیدن نام زرشک خشک غذای زرشک پلو با مرغ در ذهنمان تداعی می شود که غذایی بسیار محبوب و دلپذیر بوده و خوشبختانه این خوراکی ترش و خوشمزه در شهرهای بیرجند، مشهد و اصفهان به صورت عمده کاشته می شود این گیاه در دسته گیاهان همیشه سبز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000