سانحه مرگبار تصادف کارگران در شوشتر/ ۱۳ نفر جان باختند

اعتمادآنلاین|

محمد حسن کجبافی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شوشتر اظهار کرد: متاسفانه در حادثه تصادف بین تریلی و مینی بوس حامل کارگران فصلی زمین‌های کشاورزی تاکنون و طبق آمار به دست آمده ۱۳ نفر کشته و هشت نفر مصدوم شده‌اند.

به گزارش فارس، وی افزود: این اتفاق ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه صبح امروز در کمربندی شوشتر و محور مواصلاتی حدافاصل شهرک اندیشه و پل کابلی رخ داده و تریلی با مینی بوس از روبرو باهم برخورد کرده‌اند.

وی ادامه داد: طبق بررسی‌ها این مینی بوس حامل کارگران فصلی زمین‌های کشاورزی از شهر شهید شرافت بوده است.

کجبافی گفت: از دقایق اولیه این حادثه تیم‌های فوریت‌های پزشکی و هلال احمر به محل اعزام شده و ضمن انتقال مصدومان به مراکز امدادی، سایر رسیدگی‌ها در حال انجام است.

پست بعدی

خبر مهم درباره یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی

س آگوست 30 , 2022
اعتمادآنلاین| سرپرست پایگاه اطلاعات رفاهی ایرانیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تکلیف جاماندگان یارانه و ثبت‌نامی‌های جدید یارانه گفت: برخی افراد جامانده به دلایل مختلف هنوز امکان ثبت‌نام پیدا نکرده‌اند. به گزارش خبرآنلاین، ثبت‌نام افراد جامانده و انصرافی‌های قبل، توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و از طریق درگاه my.gov.ir […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000