برای دستگیری سریع عاملان جرائم خشن، تیم‌های ویژه‌ تشکیل شود

اعتمادآنلاین|

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا در ادامه جلسه امروز با قدردانی از دادستان کل کشور به سبب تشکیل جلسه «بررسی راهکارهای برخورد با مجرمان جرائم خشن و سارقان مسلح» با حضور مسئولان فراجا و متولیان سایر بخش‌های ذی‌صلاح، بر ضرورت شکل عملیاتی به خود گرفتن این قبیل جلسات تاکید کرد و اظهار داشت: در حال حاضر اولویت اصلی، شناسایی و دستگیری سریع سارقان خشن است؛ این افراد باید بدانند که جامعه ما جای ایجاد ناامنی نیست؛ بر همین اساس، ضابطین و نیروی انتظامی برای شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر مرتکبان جرائم خشن، تیم‌های ویژه‌ تشکیل دهند؛ آنها می‌توانند در صورت لزوم از دستگاه امنیتی نیز در راستای شناسایی این افراد استفاده کنند.

به گزارش فارس، قاضی‌القضات خطاب به مسئولان ذیربط قضایی نیز تاکید کرد: مطابق با ضوابط قانونی، هر چه سریع‌تر به پرونده‌های جرائم و سرقت‌های خشن رسیدگی کنید و برای سارقان خشن، وفق مقررات قانونی، مجازات‌های بازدارنده درنظربگیرید تا عبرتی برای دیگران برای عدم تکرار این قبیل مسائل باشد.

رئیس دستگاه قضا همچنین تاکید کرد: دادگاه‌های برخی از این افراد شرور و باسابقه باید به نحوی برگزار شود که مردم مطلع شوند و از این طریق بازدارندگی بیشتری در جامعه ایجاد شود.

پست بعدی

پرده‌برداری از جزییات یک قرارداد پرسش‌برانگیز/ عکس

د آگوست 29 , 2022
ایسنا نوشت: این روزها با انتشار تصاویری جدید از موزه هنرهای معاصر اهواز، وضعیت این مکان فرهنگی و هنری مجددا مورد توجه اغلب رسانه‌ها قرار گرفته است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000