مورد عجیب کارشناسی یک زمین از زبان اژه‌ای+ ویدئو

اعتمادآنلاین|

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، عصر روز یکشنبه ششم شهریور با اعضای کمیسیون «کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست» دیدار کرد.

اژه‌ای در بخشی از این دیدار با اشاره به وجود تناقضات و اختلافات در کارشناسی‌ برخی پرونده‌ها که از علل اطاله دادرسی و تحمیل هزینه به مردم و دادخواهان محسوب می‌شود نمونه‌ای مثال زد و گفت: به صورت نمونه در پرونده‌ای مربوط به یک زمین گودبرداری شده در تهران، طی پنج ماه، شاهد اختلاف فاحش و کلان در قیمت‌گذاری زمین مذکور از ناحیه کارشناسان سرشناس بودیم؛ همین اختلافات و تناقضات در کارشناسی‌ها، آسیب‌ها و پیامدهای نامطلوبی را در امر احقاق حق به دنبال دارد.

به گفته رئیس دستگاه قضا، ارزش این زمین در کارشناسی اول ۲۹۵ میلیارد تومان اعلام شد اما بعد از چند بار اعتراض و بعد از گذشت پنج ماه این زمبن ۸ هزار میلیارد تومان کارشناسی و قیمت گذاشته شد.

پست بعدی

نگرانی روزنامه دولت:چه برجام به توافق برسد وچه نرسد، منتقدان دولت طلبکار خواهد بود

د آگوست 29 , 2022
روزنامه ایران در مورد برخورد اصلاح طلبان نوشت نوشت: این جریان سیاسی برای هر یک از شرایط «توافق» یا «عدم توافق» برنامه‌ریزی کرده است تا خود را در هر صورت در جایگاه طلبکار و مدعی بنشاند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000