در حمله آمریکا به شبه نظامیان در سوریه ۴ نفر کشته شدند

اعتمادآنلاین|

فرماندهی مرکزی آمریکا، سنتکام، در بیانیه‌ای مدعی شد که طی ۲۴ ساعت گذشته در حملاتی که به مواضع شبه نظامیان در شمال شرقی سوریه داشته «۴ نفر از آنها را کشته و ۷ موشک‌انداز را نابود کرده است»

به گزارش انتخاب، در بیانیه سنتکام که روز پنجشنبه ۲۵ اوت منتشر شده آمده که این حملات در پاسخ به حملات شبه‌نظامیان به سایت پشتیبانی کونوکو و همچنین سایت پشتیبانی روستای الخظرا در شمال شرقی سوریه انجام شده است.

فرمانده سنتکام می‌گوید که آمریکا به همه حملات «پاسخ مناسب و متناسبی» می‌دهد.

دیشب فرماندهی مرکزی آمریکا، در بیانیه‌ای اعلام کرده بودکه در حملات روز چهارشنبه به دو مرکز در سوریه سه وسیله نقلیه و تجهیزات مورد استفاده در حملات شبه نظامیان را منهدم کرده است.

در این بیانیه آمده بود: «ارزیابی‌های اولیه حاکیست که دو یا سه نظامی مظنونِ تحت حمایت ایران که یکی از حملات را ترتیب داده بودند در عملیات متقابل آمریکا کشته شده‌اند.»

پست بعدی

آمریکا ۲۶ پرواز به مقصد چین را به حالت تعلیق درآورد

ج آگوست 26 , 2022
اعتمادآنلاین| دولت آمریکا اعلام کرد که در واکنش به تصمیم دولت چین برای تعلیق برخی از پروازهای خطوط هوایی آمریکا به دلیل کووید-۱۹، ۲۶ پرواز از ایالات متحده به چین را که توسط چهار شرکت هواپیمایی چین انجام می‌شوند، متوقف می‌کند. به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، طبق تصمیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000