هاشمی طبا : فقط علی کریمی باید هزینه بپردازد یا این قاعده شامل همه تهمت زنان و دروغگویان می شود؟/ چون میرحسین معمار است به او می گویید فراماسون؟!

مصطفی هاشمی طبا در یادداشتی در روزنامه شرق با اشاره به قضیه اخیر علی کریمی نوشت:اینکه افراد باید هزینه اظهارات خود را بپردازند حرف حقی است اما اینکه حرف علی کریمی تا چه حد غلط یا درست بوده باید توسط علمای اعلام بررسی شود و نه اینکه گوینده‌ای به‌جای ارائه پاسخ درست حسب «و جادلهم بالتی هی احسن»، به کریمی فحاشی کند و دیگران با پایین‌کشیدن تابلوهای علی کریمی حقوق مسلم او (حق‌الناس) را ضایع کنند.

پست بعدی

وین در انتظار بازگشت مذاکرات برجامی/ ایران و آمریکا همچنان به ارسال پیام‌های متفاوت در مورد امتیازها برای توافق بر سر متن نهایی احیای توافق برجام ادامه می‌دهند

پ آگوست 25 , 2022
اعتمادآنلاین| شهاب شهسواری در روزنامه اعتماد نوشت: ۹ روز پس از ارایه پاسخ ایران به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا، واشنگتن پس از تعلل بسیار عاقبت اعلام کرد پاسخ خود را به پاسخ‌های ایران روز چهارشنبه به هماهنگ‌کننده اروپایی مذاکرات برجام ارایه می‌کند. به نوشته یک رسانه امریکایی پس از پاسخ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000