خبر مهم دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره رفع فیلتر تلگرام

اعتمادآنلاین|

دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص آخرین وضعیت فیلترینگ پیام‌رسان تلگرام با بیان اینکه رفع فیلتر آن فعلا در دستور کار نیست اعلام کرد که محدودسازی و فیلتر یک درمان مقطعی و مسکن است.

به گزارش آی‌تی ایران، فیروزآبادی افرود: تلگرام از برخی خواسته‌های جمهوری اسلامی سرپیچی کرده و در مواردی در نقش اپوزوسیون حاضر می‌شد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه رفع فیلتر تلگرام فعلا در دستور کار فضای مجازی نیست، عنوان کرد: کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه که متشکل از ۷ دستگاه است، اگر نیاز باشد باید موضوع رفع فیلتر تلگرام در این جلسه مطرح شود و کارگروه تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

فیروزآبادی با اینکه در شبکه ملی اطلاعات موفقیت‌ها و ناکامی‌هایی داشته‌ایم، ادامه داد: تاکنون در حوزه پیام‌رسان‌های داخلی ناموفق بوده‌ایم.

وی با اشاره به موفقیت‌های تشکیل شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد: در حوزه‌های بانکی، خدماتی و فروش کالا مبتنی بر آخرین تکنولوژی‌ها پیشرفت داشته و موفق بوده‌ایم.

پست بعدی

کابینه رئیسی نمایشی از اجماع صوری اصولگرایان بود/ بزرگ‌ترین عامل اختلاف بین اصولگرایان احیای برجام و نحوه رویارویی با آن است

چ آگوست 24 , 2022
اعتمادآنلاین| احمد زیدآبادی، تحلیلگر مسائل سیاسی، طی یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: وقتی از «یکدستی قدرت» پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1400 حرف می‌زنیم، منظور مقایسه وضعیت با دوران «دودستگی قدرت» بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان است نه به معنای نفی اختلاف بین اجزای جبهه و جناح اصولگرایان. واضح است که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000