مطهری چگونه بدون فسخ قرارداد کنارگذاشته شد؟

اعتمادآنلاین|

مانطور که اعلام شده بود باشگاه استقلال با قراردادن نام ارسلان مطهری در لیست مازاد خود، یک جای خالی در لیست بزرگسالان تیم ایجاد کرد تا بتواند نام کاوه رضایی را در صورت فراهم شدن شرایط به ثبت برساند.

به گزارش خبرورزشی، این اقدام باشگاه استقلال برخلاف آنچه که تصور می‌شود به منزله فسخ نیست چرا که در این حالت بازیکن مدنظر همچنان تحت قرارداد باشگاه است.

بر اساس ماده دوم از ضمیمه سوم آیین نامه نقل و انتقالاتی که روی سایت سازمان لیگ نیز موجود است، یک باشگاه باید تا 30 روز قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات لیست مازاد خودش را به سازمان لیگ اعلام کند. اگر نام بازیکنی در لیست مازاد اعلام نشود و در لیست ثبت نام نیز به سازمان لیگ ارئه نگردد، باشگاه ملزم به پرداخت حقوق و مزایای بازیکن طبق قرارداد، تا زمان عقد قرارداد او با باشگاه جدید یا اتمام قرارداد فعلی است.

ضمن اینکه باشگاه مذکور باید غرامتی را هم به میزان 20درصد کل حقوق و مزایای قراداد به بازیکن بپردازد.

همچنین در این ماده ذکر شده بازیکنی که نامش در لیست مازاد اعلام نشده و در لیست اعلامی به سازمان لیگ برای ثبت نام نیز وجود ندارد، بعد از اتمام زمان نقل و انتقالات می‌تواند ضمن فسخ قرارداد، مبادرت به عقد قرارداد با هر باشگاه دیگری کند.

به نظر می‌رسد موضوع بحث این پرونده که کار را به کمیته‌های وضعیت و تدوین مقررات کشانده نحوه پرداخت مطالبات و به خصوص غرامت ذکر شده به بازیکن توسط باشگاه استقلال باشد اما به هرحال باید دید که ارکان نامبرده چه حکمی را در پرونده ارسلان مطهری و باشگاه استقلال صادر خواهد کرد.

14010601000647_Test_NewPhotoFree

پست بعدی

اسکوچیچ بدون مربی پرسپولیس ادامه می دهد

س آگوست 23 , 2022
اعتمادآنلاین| اردوی تیم ملی از ۲۰ شهریور در کمپ تیم های ملی آغاز می شود و تیم ملی روز ۲۵ شهریور با تیم امید بازی دوستانه انجام می دهدو ۴۸ ساعت بعد از این بازی راهی اتریش می شود تا دو دیدار دوستانه انجام دهد. به گزارش خبرورزشی، دیدارهای دوستانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000