رقابت بایرن مونیخ و منچستریونایتد بر سر دیونگ

اعتمادآنلاین|

باشگاه منچستریونایتد در پی به خدمت گرفتن کاسمیرو از رئال مادرید در ازای 70 میلیون یورو، حالا بار دیگر قصد دارد شانس خود را برای به خدمت گرفتن فرنکی دیونگ هافبک هلندی بارسلونا امتحان کند. اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی شیاطین سرخ معتقد است که دیونگ 25 ساله تکه گمشده برای تکمیل پازل خط میانی تیم تحت‌هدایتش است اما ظاهراً منچستریونایتد رقیب جدی در راه جذب این بازیکن دارد.

به گزارش تسنیم، نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گزارش داد؛ باشگاه بایرن مونیخ هم نسبت به جذب فرنکی دیونگ علاقه‌مند است و به همین منظور وارد رقابت با منچستریونایتد برسر به خدمت گرفتن این هافبک هلندی شده‌ است. بایرنی‌ها به بارسلونا پیشنهاد جذب قرضی یک ساله دیونگ با بند خرید قطعی داده‌اند.

باشگاه بارسلونا اما پیش از این اعلام کرده بود، تمایلی به انتقال قرضی یا معاوضه فرنکی دیونگ با بازیکن دیگری ندارد و تنها به دنبال فروش نقدی او هستند. منچستریونایتد و بارسلونا پیش از این توافقی 80 میلیون یورویی برای انتقال این هافبک هلندی به جمع شیاطین سرخ کرده بودند اما در نهایت خود این بازیکن برای ماندن در جمع کاتالان‌ها پافشاری کرد.

منچستریونایتد و بایرن مونیخ امیدوار هستند که بتوانند پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) دیونگ را از بارسلونا به خدمت بگیرند و حضور باوارایی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند وزنه را به سوی آنها سنگینی کند.

پست بعدی

خبرنگاران رسانه‌های خارجی در نمایشگاه مینیمالیسم و کانسپچوال‌ آرت/ عکس

س آگوست 23 , 2022
موزه هنرهای معاصر تهران روز گذشته میزبان جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های خارجی بود که برای دیداراز نمایشگاه مینیمالیسم و کانسپچوال آرت در محل موزه حاضر شده‌ بودند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000