سیل شدید در«دالاس آمریکا»؛ فرو رفتن خودروها در آب

اعتمادآنلاین|

سیل شدید در اوایل روز دوشنبه در شهر «دالاس» در ایالت تگزاس و چند منطقه دیگر در آمریکا خودروها و کامیون‌ها را در خود فرو برد و مشکلات بسیاری را برای تردد مردم ایجاد کرد.

​به گزارش فارس، به گزارش وبگاه شبکه خبری «سی ان ان» اگرچه از شدت باران کاسته شده، اما سیل ناگهانی برای چند ساعت دیگر ادامه خواهد داشت و بیش از ۱۳ میلیون نفر از شمال شرقی «تگزاس» به شمال «لوئیزیانا» و جنوب آرکانزاس را درگیر خواهد کرد.

یکی از ساکنان منطقه که از صحنه‌های تاریک و پرآب پس از سیل فیلم گرفته بود، گفت: «وسایل نقلیه با افزایش سریع آب مواجه شدند و بیشتر خیابان‌ها را آب گرفته است.»

سیل اوایل روز دوشنبه وسایل نقلیه را در بزرگراه میان‌ایالتی ۳۰ (از بزرگترین بزرگراه‌های آمریکا) به سمت مرکز شهر دالاس را در خود فرو برد. طبق بیانیه هشدار هواشناسی سیل شدید در سراسر دالاس جاده‌ها و خودروهای متعدد را زیر آب برد.

شبکه خبری «فاکس نیوز» نیز نوشت، سیل شدید و امدادرسانی به آب در دالاس گزارش شده و باران سیل آسا در صبح دوشنبه بخش‌هایی از شمال تگزاس را درنوردیده است. هشدارهای متعدد سیل در سراسر منطقه صادر شده و تنها در چند ساعت تا ۸ اینچ باران باریده است.

با ادامه بارش شدید باران، مرکز پیش‌بینی آب‌وهوا برای افرادی که در این منطقه زندگی می‌کنند، هشدار فوری صادرکرده است.

بر اساس این گزارش، چندین نفر بامداد دوشنبه به وقت محلی از سیل نجات پیدا کردند.

فاکس نیوز نوشت، بارش باران که از روز یکشنبه در منطقه دالاس شروع شد بی امان بوده است. این شهر روز یکشنبه ۳.۵۳ اینچ باران بارید که برابر با تمام بارانی است که بین ۳۱ می تا ۲۰ اوت (سه شنبه ۱۰ خرداد تا شنبه ۲۹ مرداد) در شهر باریده است. میزان بارندگی معادل ۲۱ درصد از کل ۱۶.۸۳ اینچ دالاس از ابتدای سال است. علاوه بر این، ۳.۰۱ اینچ باران تنها در یک ساعت اوایل صبح دوشنبه بارید که بالاترین گزارش بارش یک ساعته در فرودگاه دالاس-فورث ورث از سال ۱۹۵۳ بوده است.

پست بعدی

طرح دوفوریتی تعیین تکلیف معیار قبولی در آزمون وکالت در دستور مجلس قرار می گیرد

د آگوست 22 , 2022
اعتمادآنلاین| علی خضریان با اشاره به تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار در مجلس یازدهم با هدف احقاق حقوق عامه گفت: این قانون که در یک فرآیند طولانی و سخت به تصویب رسید، سه هدف مهم حذف فرآیندهای زائد و تغییر قاعده مبنا به ثبت‌محور شدن مجوزها، مبارزه با رانت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000