تور جام جهانی چند؟+ جدول قیمت

اعتمادآنلاین|

قطر کشوری عربی در جنوب خلیج فارس و در شرق شبه جزیره عربستان است که به دلیل در آمدهایی که از فروش نفت و گاز بدست آورده، به یکی از ثروتمندترین کشورهای منطقه تبدیل شده است. چند سالی است که این کشور به یک کلان کشور تبدیل شده است و گردشگران زیادی را میزبان است بطوریکه از لحاظ گردشگری هم در آمد خوبی دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی؛ برای ۳ شب و ۴ روز سفر به دوحه قطر و اقامت در هتل ۵ ستاره Golden Tulip Doha Hotel قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۳۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۴۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل ۵ ستاره InterContinental Doha Hotel برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۴۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۶۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد.

Untitled

پست بعدی

واکنش رضا کیانیان و لیلی رشیدی به ممنوع‌الفعالیتی هنرمندان/ ما می‌خواهیم مسئولان کنارمان باشند نه در یک جبهه جدا!

د آگوست 22 , 2022
ایسنا نوشت: گروه اجرایی نمایش «پدر» در آستانه اجرای عمومی این نمایش با انتقاد از ممنوع‌الفعالیت شدن بعضی از هنرمندان حمایت خود را از آنها اعلام و توضیحات مبسوطی درباره حاشیه‌هایی که برای ترجمه این نمایشنامه ایجاد شده بود، ارائه کردند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000