پاسخ «چارچوب هماهنگی» به درخواست مقتدی صدر برای برگزاری مناظره تلویزیونی

اعتمادآنلاین|

بلیغ ابوکلل، یکی از اعضای دفتر سیاسی جریان حکمت ملی عراق در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «اگرچه سید مقتدی صدر هیچ مذاکره قبلی را اعلام نکرده بود، اما از دعوت ایشان برای مناظره حمایت می کنم».

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وی خطاب به صدر افزود: «پیشنهاد می‌کنم که جنابعالی یک نماینده رسمی از طرف خود (شاید وزیر صدری) و همچنین چارچوب هماهنگی یک نماینده را انتخاب کنند، تا در یک یا چند مرحله مشابه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که ابتکار مهمی برای حل بحران است، به مناظره با یکدیگر بپردازند».

محمود الربیعی، یکی از اعضای دفتر سیاسی عصائب اهل الحق نیز در توییتر خود نوشت: مناظره‌های عمومی مستقیم یکی از بارزترین روش‌های دموکراتیک برای مردم است که موضوعات پنهان را آشکار می کند.

وی افزود: از فراخوان (برای مناظره) بین نماینده جریان صدر و نماینده چارچوب هماهنگی حمایت می کنم، مشروط بر اینکه نتیجه مناظره شناخت حقایق و پایبندی به قانون اساسی و پایان دادن به بحران باشد.

پست بعدی

تمیروف با پرسپولیس فسخ کرد

ی آگوست 21 , 2022
اعتمادآنلاین| شرزود تمیروف بازیکن ازبکستانی پرسپولیس که نیم فصل گذشته به این تیم اضافه شده بود، عصر امروز (یکشنبه) با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را فسخ کرد. به گزارش ایسنا، تمیروف در مجموع در ۱۲ دیدار برای پرسپولیس به میدان رفت و در ۷۵۳ دقیقه بازی، یک گل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000