تشک‌های خواب لاکچری+ لیست قیمت

اعتمادآنلاین|

به‌عقیده همه متخصصان حوزه سلامت و پزشک‌ها، خواب راحت و با‌کیفیت به‌مدت ۸ ساعت، برای سلامت جسم و روح همه انسان‌ها ضروری است.

به گزارش گسترش نیوز، در این شرایط تشک طبی یا ارتوپدی می‌تواند بهترین گزینه برای تسکین درد کمر و گردن، و ارائه خواب سالم و راحت به شما است.

امروزه انواع مختلفی از تشک در بازار موجود هستند که با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از آنها را خریداری کنید. در یک دسته‌بندی کلی می‌توان تشک‌ها را به سه دسته تشک‌های فنر متصل، فنر منفصل و تشک طبی تقسیم‌بندی کرد.

پیش از خرید تشک، نیازهای خود را با توجه فضایی که در اختیار دارید و همچنین وضعیت پزشکی خود بررسی کنید. تهیه تشک طبی یا غیر طبی مناسب و با‌کیفیت از ضروری‌ترین موارد برای بالا بردن کیفیت و مدت زمان خواب است.

یک تشک استاندارد چه ویژگی‌های دارد؟

فرقی نمی‌کند که به‌دنبال خرید تشک دو نفره هستید یا تشک یک نفره؛ در‌هر‌صورت باید با ویژگی‌های یک تشک استاندارد و مناسب آشنا باشید:

استفاده از فنرهای با‌کیفیت داخل تشک تخت

استفاده از پارچه ضد‌حساسیت و ضد‌باکتری

استحکام و مقاومت بالای تشک

دوخت مناسب و با‌کیفیت

تشک های خواب نجومی

پس از خواندن نکات لازم قبل از خرید تشک به بررسی نرخ انواع تشک‌های خواب پرداختیم. قیمت‌های بعضی از تشک‌ها به حدی نجومی است که باور آن محال به نظر می‌آید.

بسیاری از تشک‌های طبی قیمت‌های متوسطی دارند و محدوده قیمتی آنها برای تشک‌های یک نفره از حدود ۲ میلیون تومان آغاز می‌شود و تا ۱۵ میلیون تومان می‌رسد.

اما در این بین تشک‌های طبی هستند که نرخ آنها تا مرز ۱۰۰ میلیون تومان نیز می‌رود.

قیمت-تشک-+گران

در جدول زیر قیمت انواع تشک طبی را مشاهده می کنید:

قیمت-تشک

پست بعدی

دلیل افت سعید صادقی چیست؟

ی آگوست 21 , 2022
اعتمادآنلاین| دو بازی و دو تساوی اعصاب خرد کن برای هواداران پرسپولیس اصلا نتیجه خوبی برای تیم یحیی گل محمدی نیست. پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات بهترین پاسورهای لیگ برتر را خرید حالا در زدن حتی یک گل نیز ناتوان نشان داده است. به گزارش خبرورزشی، یکی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000