زن آمریکایی دست‌ بردار رونالدو نیست

اعتمادآنلاین|

نشریه «سان» انگلیس گزارش داد؛ زنی که مدعی است توسط کریستیانو رونالدو مورد تجاوز قرار گرفته، در حال اعتراض به حکم اخیر دادگاهی در آمریکاست که به واسطه آن برنده پنج توپ طلا از اتهام تجاوز تبرئه شد. بر اساس این گزارش کاترین مایورگا برای زنده نگه داشتن ادعای 54 میلیون پوندی خود از ستاره منچستریونایتد، این پرونده را دوباره به جریان می‌اندازد.

به گزارش تسنیم، رونالدوی 37 ساله پیش از این 375 هزار دلار به این زن نِوادایی پس از ادعای تجاوز به او در لاس‌وگاس در سال 2009 پرداخت کرده بود اما شاکی قصد داشت با طرح این شکایت جدید 54 میلیون‌ پوند دیگر از برنده پنج توپ طلا بگیرد. تیم حقوقی خانم مایورگا ادعا کرده‌اند که او با دریافت حق‌السکوت، توافق‌نامه را تحت‌ فشار امضا کرده است، به همین خاطر این پرونده را دوباره به جریان انداخته‌اند.

کاترین مایورگا پیش از این از فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد که او را به تجاوز جنسی متهم کرده، شکایت کرده بود اما این ادعای او در ماه ژوئن توسط یک قاضی منطقه‌ای در لاس‌وگاس آمریکا رد شد. استفاده غیرقانونی و مکرر از اسناد محرمانه و خاص منجر به خروج پرونده مدنی علیه این مهاجم پرتغالی از دادگاه شد.

پیش از این جنیفر دورسی قاضی فدرال حکم داده بود که شکایت مایورگا بر اساس اسناد محرمانه‌ به دست آمده از راه غیرقانونی است که توسط وکیل او به دست آمده و همین پرونده او را آلوده کرده است. سال گذشته دادگاه دیگری در لاس‌وگاس نیز به دلیل رفتار مشاور حقوقی مایورگا برکناری او را توصیه کرده بود.

طبق گزارش «سان»؛ حالا قرار است این پرونده دوباره روز سه‌شنبه در یک جلسه تلفنی یک ساعته توسط یک میانجی بررسی شود. در همین حال، پلیس لاس‌وگاس از دادگاه ها درخواست کرده تا پرونده‌های تحقیقاتی خود در این خصوص را در اختیار مطبوعات قرار دهند.

رونالدو همیشه هرگونه تخلفی را رد کرده و معتقد است که روابطش با خانم مایورگا توافقی بوده است. تحقیقات در آن مقطع پس از ادعای این زن آمریکایی آغاز شد اما در سال 2019 یک دادستان منطقه‌ای اعلام کرد که برنده پنج توپ طلا تحت پیگرد قانونی قرار نخواهد گرفت.

پست بعدی

هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع از افزایش مستمر قدرت بازدارندگی ایران و تقویت توان دفاعی کشور شود

ی آگوست 21 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۰ مرداد) مجلس با گرامیداشت روز جهانی مساجد گفت: مسجد در دین اسلام انسان ساز و جامعه پرداز است. به گزارش فارس، قالیباف افزود: اجتماع مومنان به خودی خود منشا خیر است و مسجد مکانی است که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000