هشدار درباره احتمال طغیان رودخانه‌های تهران/ آماده باش برای وقوع هر گونه حادثه

اعتمادآنلاین|

​محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اعلام آماده باش به استان‌های جنوبی کشور، اظهار کرد: براساس اعلام صدور هشدار رنگ زرد هواشناسی در تهران، احتمال وقوع بارش‌های رگباری و وزش باد موقتی در بخش هایی از شمال تهران وجود دارد.

به گزارش فارس، وی افزود: اعلام هشدار زرد رنگ به این معنا است که احتمال وقوع پدیده‌های جوی وجود دارد و از این رو مردم باید مراقبت باشند و از حضور در ارتفاعات و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تأکید کرد: براساس این هشدار هواشناسی، احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی، خسارت براثر ورزش باد شدید و صاعقه و شکستن درختان فرسوده وجود دارد.

وی عنوان کرد: به مدیران بحران، هشدارهای لازم داده شده تا در مواجهه با پدیده های پیش روی، آمادگی لازم را داشته باشند و تمهیداتی لازم را بیاندیشند.

پست بعدی

ریشه شکل گیری «لانه فساد در فولاد مبارکه» چیست ؟ / عباس عبدی پاسخ داد

ش آگوست 20 , 2022
ایسنا نوشت : تحلیلگر مسایل سیاسی گفت : فضای کلی رسانه‌های جریان اصلی به بیراهه کشیده شده و رسانه های دیگر هم نمی توانند آن دسته از رسانه ها را کنترل کنند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000