بوسه جنجالی یاغی که پرسپولیسی‌ها را عصبانی کرد+ تصاویر

اعتمادآنلاین|

تساوی بدون گل دو تیم پرسپولیس و فولاد در تهران اینقدر بی هیجان و کم موقعیت بود که مانند بسیاری از تقابل این دو تیم در فصول گذشته، باز هم حواس همه تماشاگران به لب خط و مصاحبه های بعد از بازی بود. متاسفانه و مطابق انتظار، دوباره مهدی هاشمی نسب مرد شماره یک این دیدار جنجالی لقب گرفت و هواداران پرسپولیس تا توانستند از خجالت ستاره و البته دشمن سابق تیم مورد علاقه شان درآمدند.

به گزارش ورزش سه، به نظر می رسد مهدی هاشمی نسب و در ادامه حسین کعبی، اولین اعضای باشگاه فولاد بودند که برای مهیا کردن شرایط گرم کردن و چیدن موانع بازیکنان وارد استادیوم آزادی شده اند. اما هواداران پرسپولیس از همان ابتدا نسبت به این بازیکن عکس العمل نشان داده و از عبارت زشتی خطاب به هاشمی نسب استفاده کردند که البته با واکنش تند مربی فولاد همراه بود. در لحظات ابتدایی به نظر می رسید هاشمی نسب خودش را کنترل کرده، اما در ادامه انگار به این نتیجه رسید چاره ای جز پاسخ دادن به توهین هواداران پرسپولیس ندارد.

پس او به سمت دروازه جنوبی استادیوم آزادی رفته و یک خاطره تلخ را برای هواداران پرسپولیس زنده کرد. مهدی هاشمی نسب با بوسیدن محل گلزنی اش در دربی مقابل پرسپولیس و در واقع جایی که توپ فرود آمد، جواب عصبانیت هواداران حاضر در استادیوم را داد و البته قابل انتظار بود که فضا به شدت علیه او متشنج تر از قبل شود. در ادامه و با ورود بازیکنان و کادر فنی دو تیم، تنش روی سکوها کمتر و قرار بعدی به جریان بازی موکول شد.

5732520

5732522

در ادامه و در طول ۹۰ دقیقه نیز این روند ادامه یافت و جواد نکونام، وریا غفوری و حتی بازیکنان سابق پرسپولیسی حاضر در فولاد نیز از آماج این حملات در امان نماندند. کادر فنی فولاد و بالاخص سرمربی این تیم در تمامی دقایق بازی جنب و جوش فراوانی در کنار خط داشته و روی هر صحنه ای اعم از داوری و جریان مسابقه، بالا و پایین می پرید. وقتی تیم میزبان در آزادی به نتیجه مورد نظرش نمی رسد، طبیعتا چنین واکنش هایی حساسیت برانگیز بوده و این اتفاق تلخ در مورد حتی اسطوره هایی مانند علی دایی نیز در گذشته رخ داده است.

پس هر گاه مهدی هاشمی نسب هم در کنار نکونام لب خط می آمد، مورد فحاشی شدید قرار می گرفت و حتی شعارهای توهین آمیز و هماهنگ از سوی دو سمت ورزشگاه، خطاب به این بازیکن شنیده می شد. البته هاشمی نسب در بین نیمه و هنگام طی عرض زمین برای رفتن به رختکن نیز با دست حرکتی توهین آمیز و زننده به سمت هواداران پرسپولیس نشان داد که پاسخی بر عصبانیت آنها بوده و البته این خشم دو دهه ای را چندین برابر کرد.

پس عجیب نبود که در پایان مسابقه و به روال فصول قبل، باز هم سرطلایی با نهایت عصبانیت در میکسدزون توقف کرده و پاسخ این رفتار هواداران پرسپولیس را بدهد. او همانند گذشته تاکید داشت انتقام از هواداران پرسپولیس را همان ۲۱ سال پیش و در تاریخ ۹ دی ۷۹ گرفته و از تصمیم جنجالی خود مبنی بر انتقال به استقلال پشیمان نبوده است. هاشمی نسب در توجیه رفتارهای جنجالی خود از جمله بوسیدن نقطه گلزنی به پرسپولیس و حرکت بین دو نیمه، مدعی شد اینها پاسخ توهین های شدید دو دهه قبل به مادرش بوده است.

هاشمی نسب این وسط به یحیی گل محمدی که حتی شانس حضور روی نیمکت پرسپولیس را نداشت نیز تاخت. جالب اینجاست سرطلایی ۲۵ سال قبل و در دقایق پایانی دربی خداحافظی فرشاد پیوس، به جای یحیی مصدوم وارد زمین شد و در ادامه اینقدر درخشید که گل محمدی چاره ای جز جدایی و رفتن به فولاد نداشت. اما حالا بعد از این همه سال، هاشمی نسب در فولاد است و از سرمربی پرسپولیس بابت نگاه بالا به پایینش گلایه می کند.

"یک نفر را هرگز نمی بخشم". این جمله کلیدی مهدی هاشمی نسب در بحبوحه عصبانیت دیشب در میکسدزون بود که هنوز رمزگشایی نشده است. علی پروین که فرمان جدایی او از پرسپولیس را صادر کرد؟ وحید قلیچ که با او در ریاض درگیر شد و هاشمی نسب را خیلی پیش پروین خراب کرد؟ افشین پیروانی که در آن فصول دو بار با هاشمی نسب درگیری فیزیکی پیدا کرده و حتی در پاییز سال ۸۰ رسما از او شکایت کرد یا …؟

البته در سال های اخیر رابطه طرفین همچنان شکرآب بوده است. این "خاص" خطاب کردن پرسپولیس و بازگویی خاطرات دستکاری شده گذشته، این هر بار گفتن اینکه "انتقامم را با آن گل دربی گرفتم" و "هواداران قرمز را نمی بخشم" هم البته بخشی از سناریوی زشت و تاسف برانگیزی است که هر سال در ورزشگاه آزادی بین او و هواداران قرمزپوش رقم می خورد.

پست بعدی

چراغ سبز وزیر کشور برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها

ش آگوست 20 , 2022
اعتمادآنلاین| احمد وحیدی در مورد بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: هر جایی که بتوانیم ورزشگاه را برای حضور بانوان آماده کنیم، این موضوع مانعی ندارد اما شرط آن این است که ورزشگاه‌ها آماده باشند. به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: طبیعتا تا این آمادگی‌ها به وجود بیاید، زمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000