تمدید اعتبار گذرنامه‌های منقضی با مهر پلیس

اعتمادآنلاین|

سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری رزمایش 5 تن آل عبا و خادمین اربعین حسینی یگان های ویژه فراجا در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: برگزاری این رزمایش به منظور آماده سازی همکاران در یگان های ویژه برای خدمت رسانی بهینه به زوار اربعین و عاشقان حسینی می باشد.

​به گزارش فارس، فرمانده انتظامی کل کشور خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ هزار نفر از همکاران در مرزها برای ارائه خدمات به زائران حضور خواهند داشت که ۱۲ هزار نفر از این افراد از یگان‌های ویژه هستند که کار خود را از امروز شروع خواهند کرد و در مرزها مستقر می شوند.

وی تصریح داشت: همکاران در پلیس راهور و یگان ویژه برای مسائل امنیتی و تسهیل امورات شهروندان در کنار پلیس گذرنامه ، مرزبانی وسایر پلیس های تخصصی آماده ارائه خدمت رسانی زوار هستند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه پهپادها و بالگردها آماده هستند تا با ارائه اطلاعات به همکاران در امر عبور و مرور زائران تسهیل ایجاد کنند، افزود: درخصوص گذرنامه‌ها توافقاتی با مقامات عراق انجام شده تا کسانی که تاریخ اعتبار گذرنامه آن‌ها به پایان رسیده با مهر تمدید پلیس بتوانند تردد داشته باشند و از این بابت زائران عزیز نگرانی نداشته نباشند.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تمامی توان و ظرفیت برای امنیت و تردد زائران پای کار است و برای عبور از گیت‌ها و تأمین امنیت در مرزها آمادگی کامل دارد، گفت: با پلیس عراق توافق شده که به همان اندازه که گیت در مرزهای ما است در آن سوی مرز نیز افزایش پیدا کند تا با ارتقاء تعداد گیت‌ها در کشورعراق در تردد زئران مشکلی پیش نیاید و این موضوع تسهیل شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه باتوجه به تعداد زائران تقسیم‌ بندی نیروها انجام شده است، اضافه کرد: پلیس راهور درخصوص مسائل ترافیکی، مرزبانی برای برقراری امنیت مرزها و پلیس گذرنامه آماده ارائه خدمات به زوار هستند.

سردار اشتری درباره صدور گذر موقت نیز گفت: یک سال قبل از شیوع کرونا، صدور گذر موقت صادر شد امسال نیز در این باره نمونه‌ها به عراق ارسال شده و وزارت کشور و فرماندهی انتظامی کشور در حال پیگیری این موضوع هستند.

وی با بیان اینکه به زوار عزیز توصیه می‌کنیم با توجه به گرمای هوا حضور و پیاده روی در مرزها را به ساعاتی که هوا خنک‌تر است موکول کنند.

ارشدترین مقام انتظامی کشور درخصوص اعتبار گذرنامه های زائران اربعین، گفت: طبق توافق با پلیس عراق مقرر شده تا گذرنامه‌هایی که تاریخ آن‌ها به اتمام رسیده با مهر تمدید پلیس مهر برای تردد زائران اعم از زمینی، هوایی و دریایی میسر باشد.

وی درباره بهره‌گیری از بالگردها و پهپادهای فراجا نیز ابراز داشت: با استفاده از تجهیزات و امکاناتی نظیر بالگردها ، پهپادها و مراکز پایش تصویری برای تسهیل در جهت تردد زائران صورت خواهد گرفت.

پست بعدی

ارجاع متقاضیان دریافت وام ازدواج به شعب بانکی؛ ظرف ۱۵ روز

پ آگوست 18 , 2022
اعتمادآنلاین| وحید یامین پور در صفحه توییتر خود با اشاره به جلسه امروز شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور، درباره برخی از مصوبات این شورا نوشت:" بنا بر اعتراضات بسیار متقاضیان وام ازدواج نسبت به طولانی بودن و نامعلوم بودن مدت زمان انتظار برای ارجاع به شعب بانکی، بانک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000