وحید امیری با تیم ملی به اتریش می‌رود؟

اعتمادآنلاین|

تیم ملی ایران بر اساس برنامه تعیین شده قرار است ۲۷ شهریور نیز به سمت اتریش پرواز کند. از تاریخ ۲۸ شهریور فیفادی آغاز شده و بچه‌های لژیونر نیز از آن تاریخ به جمع ملی پوشان اضافه خواهند شد.

به گزارش خبرورزشی، از قرار معلوم تیم ملی ایران دو دیدار دوستانه برابر اروگوئه و سنگال برگزار خواهد کرد. در این میان دراگان اسکوچیچ اسم وحید امیری را نیز در لیست خود قرار داده است تا در این سفر همراه تیم ملی باشد.

مرد کروات که امیدوار است بتواند در جام جهانی قطر از وحید امیری استفاده کند از دکتر شهاب، پزشک تیم ملی خواسته است هر روز ستاره پرسپولیس را زیر نظر داشته باشد و حالا او را در لیست مسافران اردوی اتریش نیز قرار داده است.

پست بعدی

شیخ دیاباته مشتری جدید پیدا کرد

پ آگوست 18 , 2022
اعتمادآنلاین| شیخ دیاباته که احتمال بازگشت وی به فوتبال ایران از مهمترین اخبار فصل نقل و انتقالات بود روز گذشته (چهارشنبه) با انتشار پیامی در فضای مجازی این بازگشت را رسما تایید کرد. هر چند که مقصد نهایی آقای گل اسبق فوتبال ایران هنوز مشخص نشده اما از تیم پرسپولیس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000