اینترنت پس از اورست به فتح کلیمانجارو رسید

اعتمادآنلاین|

دسترسی به اینترنت 4g اکنون در دامنه‌های کلیمانجارو، بلندترین قله آفریقا میسر شده است.

​به گزارش فارس، به نقل از آی‌پی‌پی مدیا، «نیپ نائویه» وزیر فناوری ارتباطات و اطلاعات تانزانیا دیروز در مراسم نصب سیستم خدمات اینترنت در دامنه کلیمانجارو، بلندترین قله قاره آفریقا گفت: کوهنوردان حالا به آسانی می‌توانند از قله این کوه بلند و در هرکجا که باشند در ارتباط تلفنی و اینترنتی باشند.

وی گفت که گردشگران خارجی که برای صعود به این قله می‌آیند می‌توانند با تمام نقاط دنیا ارتباط داشته باشند و این امکانات می‌تواند روزانه پاسخگوی نیاز اینترنتی ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر به صورت روزانه باشد.

قله کلیمانجارو سالانه پنجاه هزار کوهنورد را جذب خود می‌کند. دولت تانزانیا وعده داده اینترنت در اوایل پاییز در این قله ۵۹۰۰ متری هم در دسترس باشد و کوهنوردان بتوانند از خدمات اینترنت و تلفن همراه بهره‌مند شوند.

دو سال پیش یک شرکت چینی با نصب دکل، دسترسی به اینترنت را در ارتفاع تقریبا ۹ هزار متری اورست، بلندترین قله دنیا، میسر کرد.

اتصال به اینترنت ایمنی کوهنوردان را بیشتر کرده و باعث افزایش چشمگیر میزان گردشگران و کوهنوردان و به دنبال آن توسعه گردشگری در این کشور آفریقایی خواهد شد.

کوهنوردی

پست بعدی

تمساح عصبانی پهپاد مزاحم را قورت داد+ ویدئو

چ آگوست 17 , 2022
اعتمادآنلاین| یک تمساح عصبانی در واکنش به فیلمبرداری پهپادی از قلمرواش، این هواپیمای بدون سرنشین را قورت داد. به گزارش اعتمادآنلاین، پایگاه unofficialnetworks در خبری در این باره نوشت: این حادثه رو ۱۵ جولای در ریو گاوایاس برزیل رخ داد. در این حادثه برخی از اهالی منطقه با همراه داشتن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000