ترامپ تهدید کرد: اوضاع آرام نشود، «اتفاقات وحشتناکی» خواهد افتاد

اعتمادآنلاین|

رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته چنانچه اوضاع در این کشور بعد از بازرسی اف‌بی‌آی از محل اقامت او آرام نشود اتفاقات وحشتناکی رخ خواهد داد.

به گزارش فارس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که این روزها جنجال‌ها بر سر بازرسی‌ اف‌بی‌آی از اقامتگاهش در ایالت فلوریدا به اصلی‌ترین موضوع رسانه‌های آمریکا تبدیل شده امروز دوشنبه خواستار آرام شدن اوضاع شده و گفته چنانچه این اتفاق رخ ندهد «اتفاقات وحشتناکی» خواهد افتاد.

دونالد ترامپ مدعی شده دستیارانش با وزارت دادگستری تماس گرفته‌ و پیشنهاد داده‌اند هر کمکی که لازم است انجام بدهند. ترامپ گفته که «اوضاع بایستی آرام شود.»

او که با شبکه خبری فاکس‌نیوز مصاحبه می‌کرد، درباره بازرسی اف‌بی‌آی از محل اقامت او و تحولات پس از آن تصریح کرد: «مردم از اتفاقاتی که در حال رخ داده است بسیار عصبانی هستند.»

او گفت: «ما هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم-چون اوضاع باید در کشور آرام شود. اگر اینطور نشود، اتفاقات وحشتناکی رخ خواهد داد.»

پلیس فدرال آمریکا، اف‌بی‌آی هفته گذشته برای تحقیق درباره اینکه آیا ترامپ اسناد مهم امنیتی را از کاخ سفید خارج کرده یا خیر اقدام به بازرسی از عمارت ترامپ در مارئه‌لاگو کرد. چند روز بعد رسانه‌ها گزارش داده‌اند مأموران اف‌بی‌آی ۱۱ مجموعه اسناد فوق محرمانه از این محل کشف کرده‌اند.

اقدام اف‌بی‌آی واکنش خشم‌آلود هواداران دونالد ترامپ و انتقادهای تند آنها از اف‌بی‌ی و وزارت دادگستری را به همراه داشته است. طرفداران ترامپ معتقدند این تحقیقات انگیزه‌های سیاسی دنبال می‌کرده است.

منابع خبری در روزهای گذشته گزارش داده‌اند که تهدیدها علیه کارکنان اف‌بی‌آی افزایش یافته است. چند روز پیش مردی هنگام تلاش برای ورود به یکی از ساختمان‌های اف‌بی‌ای به ضرب گلوله کشته شد.

چند روز پیش رسانه‌ها گزارش دادند اف‌بی‌آی در حال بررسی افزایش بی‌سابقه تهدید علیه کارکنان این سازمان بعد از بازرسی از اقامتکاه دونالد ترامپ است.

یک منبع به وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان گفته بود که تهدیدها علیه کارکنان و دفاتر اف‌بی‌آی بعد از بازرسی این سازمان از اقامتگاه دونالد ترامپ در مار-ئه‌لاگو به نحو بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

پست بعدی

همکاری پهپادی ایران و روسیه قبل از جنگ اوکراین بوده است/ در روسیه تولید پهپاد نداریم

س آگوست 16 , 2022
اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ علی عبداللهی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در حاشیه نمایشگاه بین المللی فنی- نظامی ارمیا 2022 درباره همکاری های نظامی-فنی ایران و روسیه شرح داد. به گزارش اسپوتنیک وی گفت: اکنون ما در یکی دو کشور بنا بر خواست آن کشورها داریم پهپاد تولید می […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000