آیا پوتین به ایران اس۴۰۰ و سوخو می‌دهد؟

اعتمادآنلاین|

رئیس جمهور روسیه در مراسم افتتاح نمایشگاه بین‌المللی نظامی گفت، مسکو آماده ارائه مدرن‌ترین تسلیحات به متحدان است.

به گزارش فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه اعلام کرد کشورش آمادگی دارد مدرن‌ترین تسلیحات خود را با کشورهای متحد به اشتراک بگذارد.

به نوشته وبگاه شبکه «راشا تودی»، پوتین حین سخنرانی در مراسم افتتاح نمایشگاه بین‌المللی نظامی با حضور نمایندگان ۱۲۰ کشور گفت: «روسیه قدردان این است که متحدان هم‌فکر زیادی در قاره‌های مختلف دارد که در برابر هژمونی سر خم نکرده و مسیر مستقلی را پیش گرفته‌اند».

رئیس جمهور روسیه درباره جنگ اوکراین نیز گفت: «در مورد علمیات ویژه نظامی، سربازان ما در کنار جنگجویان دونباس، به طور افتخار آمیزی وظایف خود را انجام می‌دهند و برای روسیه و زندگی در صلح در جمهوری‌های لوهانسک و دونتسک می‌جنگند و به روشنی وظایف تعیین شده را اجرا می‌کند و قدم به قدم سرزمین دونباس را آزاد می‌کنند».

او همچنین گفت: «ما آماده هستیم مدرن‌ترین انواع تسلیحات، از سلاح‌های سبک تا خودروهای زرهی و توپخانه و رزم هوایی و وسائل پروازی بدون سرنشین را برای متحدان خود پیشنهاد دهیم».

پست بعدی

صفحه اول روزنامه های سه شنبه25مرداد1401

س آگوست 16 , 2022
توافق برجام و ابهام های آن تیتر اکثر روزنامه های امروز است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000