انگلیس باید از نوع برخورد با مهاجران افغان احساس شرم کنند

اعتمادآنلاین|

وزارت دفاع انگلیس بعد از سقوط دولت در افغانستان نیروهای خود و بسیاری از خانواده مهاجران افغان را از این کشور خارج کرد ولی یک ژنرال سابق ارتش این کشور می‌گوید اطلاعات منتشر شده در رسانه‌های انگلیس تمام حقایق را نگفته‌اند.

به گزارش ایرنا، به نقل از گاردین، ژنرال جان مک‌کول، یکی از اولین فرماندهان وزارت دفاع انگلیس در افغانستان در قالب نیروهای ناتو در گفتگو با رادیو بی‌بی‌سی خطاب به بن والاس وزیر دفاع کنونی این کشور گفت: تمام مسئولان این وزارتخانه در برخورد با مهاجران افغان باید احساس شرم کنند.

وی گفت: نیروهای نظامی انگلیس در زمان خروج سگ‌های خود را به خانوارهای افغان ترجیح دادند و حالا هم در برخورد با مهاجران استانداردهای غیرانسانی دارند. طبق وعده‌های دولت انگلیس و طرح‌های این کشور بسیاری از مهاجران افغان تحت رفتار درستی قرار ندارند.

بسیاری از مهاجرانی که قرار بود در انگلیس اسکان داده شوند، در حال حاضر در هتل‌هایی در پاکستان نگهداری می‌شوند و بسیاری از آنها به مقاصدی غیر از انگلیس فرستاده می‌شوند و بسیاری از آنها هنوز در این هتل‌ها به نوعی زندانی هستند.

دولت انگلیس وعده اسکان نزدیک به ۱۰هزار افغان در این کشور را داده است ولی واقعیت‌ و شواهد حاکی از این است که تنها معدودی از آنها اسکان داده شده‌اند.

پست بعدی

بازدید رئیس جمهور از رصدخانه کشاورزی ایران

د آگوست 15 , 2022
اعتمادآنلاین| سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور که در طرح نظارت ستادی رئیس جمهور از وزارت جهاد کشاورزی به این وزارت خانه آمده بود از رصدخانه کشاورزی ایران بازدید کرد. به گزارش ایرنا، این رصدخانه به منظور رصد، پایش و نظارت تولیدات کشاورزی، دامپروری و تمام زنجیره تولید بخش کشاورزی، از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000