اکران ۵ فیلم سینمایی جدید از چهارشنبه

اعتمادآنلاین|

همایون اسعدیان -دبیر شورای صنفی نمایش – درباره مصوبات جلسه بیست و سوم مردادماه این شورا به ایسنا گفت: در این جلسه مصوب شد فیلم‌های «برای مرجان» به کارگردانی حمید زرگرنژاد در سرگروه ملت، «رویای سهراب» به کارگردانی علی قوی‌تن در سرگروه شهر آفتاب شیراز و «بانک زده‌ها» ساخته جواد اردکانی در سرگروه ماندانا از چهارشنبه این هفته اکران شوند.

به گزارش ایسنا، همچنین فیلم «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار و «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا در دو سرگروه کوروش و هویزه شهر مشهد از ۲۶ مردادماه روی پرده خواهند رفت.

به گفته وی فیلم «پدر و دختر» که اکران ناموفقی در سینماها داشت به پایان نمایش خود رسیده، ولی فیلمهایی همچون «بازیوو» که در گروه سینمایی کودک هستند اکران خود را ادامه می‌دهند.

پست بعدی

هشدار حزب الله به آمریکا: با مقاومت سر شاخ نشوید

ی آگوست 14 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: کشورهایی هستند که مدعی حمایت از حقوق بشر هستند اما از محاصره و گرسنه نگه داشتن و حمله به تمام ملت‌ها برای تحقق منافعشان دست برنمی‌دارند. دلیل مشکل کنونی درحال حاضر در اروپا تحکم و سلطه جویی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000