خوشحالی عبدالله گنجی از حمله به سلمان رشدی؛ راه و رسم خمینی کور شدنی نیست

اعتمادآنلاین|

عبدالله گنجی، مدیرمسئول همشهری در صفحه‌ توییتر خود نوشت: بسیار خوشحالم که نسلی که امام و انقلاب را ندیده اند طوری بر فتوای امام اشراف دارند که به محض شنیدن خبر اینجا را پر کردند و فتوا را یاداور شدند. امام باید در همه ابعاد و در همه صحنه‌ها همینطور در ذهن و دل ماها باشد. که خدا می داند که راه و رسم خمینی کور شدنی نیست.

اجرای فتوای امام را نباید با مسائل داخلی و روابط ایران و غرب تحلیل و تنظیم کرد. زیرا فتوای امام برای همه مسلمانان است و طبیعی است اگر مسلمانی در نقطه‌ای از جهان فضا را مناسب دید اقدام می‌کند و کاری به برجام و امثالهم ندارد اصلا کاری به جمهوری اسلامی ندارد و اجازه‌ای هم لازم نیست.

روشن است که ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد. اندک سواد و تجربه امنیتی اجازه نمی‌دهد که در درون آمریکا ضارب مسلمان باشد، در صحنه راحت بماند. ارادتش به انقلاب اسلامی را در اکانتش مشهود و مستند کند و عامدانه رد پا بگذارد (اگر تصاویر منتشره درست باشد) اما انگشت اتهام به سوی ما می‌آید.

پست بعدی

ژاپن به ساز آمریکا نرقصد

ش آگوست 13 , 2022
اعتمادآنلاین| همزمان با ادامه تنش‌ها بین واشنگتن و پکن بر سر تایوان «کونگ شوآن‌یو» سفیر چین در ژاپن به توکیو درباره دخالت در امور تایوان هشدار داد. به گزارش فارس، منابع رسانه‌ای در چین از قبیل شبکه «سی‌جی‌تی‌ان» خبر دادند، سفیر پکن در توکیو از ژاپن خواست که درباره مسائل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000