میز پلاستیکی ناهارخوری پایه کوتاه دست دوم

از نمونه میز هایی که جذاب و زیبا است و در عین حال سبک می باشد میز تاشو پلاستیکی با طرح حصیری می باشد، به شکل مستطیل و ظاهری شیک دارد طوری که از آن می توان برای دورهمی ها در باغ و ویلا استفاده نمود و در وسط آن حفره ای برای نصب سایبان در تابستان است.

کیفیت و دوام این محصول مشخص است و اینکه به راحتی نمی شکند و به مرور زمان هم پوسیده نمی شود این میز ها انواع مختلفی دارد که شامل حصیری دسته دار و بدون دسته می باشد که در یک نوع آن پایه ها فلزی است و در نوع دیگر پلاسنیکی می باشد.

کشور ما از جمله تولید کنندگانی است که میز پلاستیکی دست دوم را با کیفیت در انواع مختلف تولید و عرضه می کند که این کالا با قیمت کمتر توسط فروشگاه های معتبر ارائه می شود، این نمونه ای از محصولاتی است که هر شخصی بدون محدودیت می تواند از آن استفاده کند، ازمزایای این محصول، بسیار مقاوم و سبک است و چون خاصیت بازیافت نیز دارد صادرات آن به کشورهای همسایه موفقیت آمیز بوده است لذا تولید کنندگان این کالا سعی می کنند این محصول را از مواد درجه یک تولید کنند نا مشتریان همواره راضی باشند.

معمولا این میزها سبک هستند و چون به راحتی قابل جابه جایی می باشند لذا قیمتش گران نیست یک ویژگی منحصر به فرد این میزها استفاده از آن برای امور مشترک است مثلا شما از این میز هم برای میز ناهارخوری می توانید استفاده کنید هم میز تحریر و موارد دیگر که باعث شده محبوبیت و طرفداران آن بین مردم بیشتر شود.

میز پلاستیکی پایه کوتاه

میز پلاستیکی پایه کوتاه و پایه بلند از لحاظ طرح، مدل و رنگ بسیار متنوع هستند و می توان مدل های مختلف آن را بسته به نوع مصرف خود انتخاب کرد.

میز های پلاستیکی حصیری از دسته میز هایی هستند که بخاطر زیبایی که به محیط می دهند افراد زیادی مایل به خرید آن ها هستند.

میز های پلاستیکی از آن جهت که وزن کمی دارند و سبک هستند به راحتی می توان آن ها را حمل و نقل کرد و در هر مکانی استفاده کرد.

یکی از مواردی که هنگام خرید میز پلاستیکی پایه کوتاه به آن باید توجه ویژه ای داشته باشیم این است که میز پلاستیکی که انتخاب می کنیم مناسب مکانی که می خواهیم از آن استفاده بکنیم باشد.

میز های پلاستیکی پایه کوتاه بیشتر در مکان های مهد کودک و فضا های بازی با رنگ های بسیار شاد استفاده می شوند.

بسیاری از مادران هم وجود دارند که از این نوع از میز های پایه کوتاه به عنوان میز تحریر برای کودکان خود استفاده می کنند.

از آن جهت که میز های پلاستیکی که از پلاستیک ساخته شده اند و هیچ صدمه ای برای کودکان در اثر برخورد زده نمی شود می تواند بهترین انتخاب باشد برای محیط هایی است که کودکان در آن جا حضور دارند باشد همچنین بخاطر ارتفاع کمی که دارند کودکان به راحتی می توانند از آن ها استفاده بکنند.

قیمت میز پلاستیکی ناهارخوری

اگر به دنبال میزهای سبک و ارزان  و شیک هستید، میزغذاخوری پلاستیکی گزینه خوبی است. از این سبک میز ها در فست فود ها و محیط های آزاد بیشتر استفاده می شود.

میز ناهار خورد چوبی در دچار پوسیدگی می شود ولی میز ناهار دیر پوشید می شود، میز چوبی زیبا تر و از میز پلاستیکی می باشد. میز پلاستیکی قیمتی بسیار پایین دارد ولی میز چوبی بسیار گران و شیک می باشد میز های چوبی بیشتر برای جهیزیه دختر خانم ها مناسب است ولی میز پلاستیکی برای مکان های عمومی استفاده می شود. میز ناهار خوردی پلاستیکی به دلیل رنگ و متنوع بودن مدل های آن در رستوران ها بسیار پر کاربرد می باشد.

از گذشته ظاهر میز پلاستیکی ناهارخوری و استحکام و دوام آن نکته مهمی است که باید در نظر بگیرید. همچنین اگر جزو افرادی هستید که به طور مداوم دکوراسیون منزل خود را تغییر می دهید ، از خریدن میزهای ناهار خوری سنگین خودداری کنید، و میزی را انتخاب کنید که به راحتی قابل حمل و جابه جایی باشد. بیشتر میزهای ناهار خوری کف آن ها شیشه ای می باشد، که زیبایی و جلوه خاصی دارند و باعث می شوند فضای اطراف آن بزرگتر شود. فقط بخاطر داشته باشید که لیوان مورد استفاده برای میز ناهار خوری بی خطر است و می توان از آن جداول جدا شد تا در هنگام حمل و نقل سبک تر شود.

طرح های استفاده شده در میز های پلاستیکی عمدتا بسیار ساده تر از میز های چوبی می باشد و این موضوع عامل دیگری است که باعث تفاوت کاربری در آن ها شده است. مطمئنا تنوع رنگی میز های پلاستیکی بسیار بیشتر از میز های چوبی می باشد و از این رو هماهنگ آن ها با محیط های متفاوت می تواند ساده تر از میز های چوبی باشد.

پست بعدی

عاقبت دفاع از ناموس در برابر طالبان: زندانی و شکنجه

ج آگوست 12 , 2022
اعتمادآنلاین| صدای افغانستان، تخار: گروه طالبان یک مرد را به دلیل دفاع از همسر اش در برابر نیروی استخبارات این گروه که قصد تجاوز جنسی به او را داشت، بازداشت و زندانی کردند. منابع محلی امروز جمعه 21 اسد/ مرداد به خبرگزاری صدای افغانستان می‌گویند که یک عضو استخبارات گروه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000