طالبان تصویربردار العربیه را حین پخش زنده شلاق زد+ ویدئو

اعتمادآنلاین|

گروه طالبان در یک اقدام بی‌سابقه، تصویر بردار یک شبکه عربی را، در حالی که خبرنگار شبکه در حال گفت‌وگوی زنده بود، شلاق زد.

به گزارش اعتمادآنلاین، گروهی از جنگجویان طالبان تصویربردار شبکه تلویزیونی العربیه را در حالی که خبرنگار مشغول گفت‌وگوی زنده با این شبکه بود، شلاق زده و باعث اختلال در پخش این برنامه شدند.

در این تصاویر که از شبکه العربیه پخش شد، علاوه بر تصویربردار بقیه تیم خبری نیز مورد حمله قرار گرفته و خبرنگار زن هم اعلام کرد مجبوریم مکان را ترک کنیم و سپس از داخل خودرو ارتباط با استودیو را از سر گرفت.

مجری برنامه هم در استودیو اعلام کرد، حمله طالبان در حالی انجام می‌شود که کارمندان سازمان غذای سازمان ملل به گروه خبری العربیه اجازه داده بودند بدون نشان دادن لوگوی سازمان اقدام به تصویربرداری کنند.

هزاران افغانی برای دریافت کمک‌های غذایی در اطراف دفتر سازمان غذای سازمان ملل متحد تجمع کرده و شبکه سعودی العربیه هم در حال پوشش خبری این رخداد بود که اختلاف نظری بین جنگجویان طالبان در مورد امکان یا عدم امکان فعالیت خبری به وجود آمد و منجر به شلاق خوردن تصویربردار شد.

این حمله در حالی به وقوع می‌پیوندد که ذبیح‌الله مجاهد یک سال پیش در اولین نشست مطبوعاتی‌اش در کابل اطمینان داده بود به آزادی مطبوعات در کشور احترام گذاشته شده و هرگز خبرنگاران تحت فشار قرار نخواهند گرفت.

او همچنین قول داده بود زنان می‌توانند با رعایت حجاب اسلامی فعالیت‌های شغلی را ادامه دهند.

پست بعدی

زیباکلام : تندروها توافق نمی خواهند ، خروج محترمانه از برجام می خواهند

ج آگوست 12 , 2022
تندروها تاکید دارند ، غربی ها باید منافع اقتصادی ایران را تامین و تضمین کنند. این مطالبه یعنی امضا باید منتفی و ایران ، محترمانه و آبرومندانه از برجام خارج شود

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000